در بسته حوادث یکشنبه ۱۰ اسفندماه ۹۹ بخوانید؛

دستبند پلیس بر دستان سارق محتویات خودرو حلقه زد/ محموله کالای قاچاق در اندیمشک متوقف شد

حوادث امروز یکشنبه ۱۰ اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

برق دستبند بر دستان سارق موتورسیکلت در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد و فرد مذکور پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سارق حرفه‌ای منزل در دزفول با دستان بسته

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس اگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح دزفول اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد، البته نیروی انتظامی هرگز به مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه نخواهد داد تا با اقدامات خود امنیت روانی شهروندان را برهم بزنند.

شناسایی و دستگیری ۷ سارق و عامل تیراندازی در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی ظرف ۴۸ ساعت در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او با بیان اینکه در این عملیات‌ها یک سارق حرفه‌ای و ۶ نفر عامل تیراندازی دستگیر شدند، افزود: متهم به ۳ فقره انواع سرقت اعتراف کرد، همچنین یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر و ۱۰ فشنگ مربوطه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کلاهبردار ۸۰۰ میلیون ریالی مقابل پلیس مسجدسلیمان زانو زد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: در پی چند مورد کلاهبرداری از مراجعه کنندگان به خودپرداز بانک‌ها در شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد افراد بی سواد و مسن که قصد استفاده از عابربانک را داشتند، فرد کلاهبردار شناسایی و با استفاده از غفلت و اعتماد آنان مقداری پول از حسابشان برداشت و یا به حساب اشخاص دیگر واریز و همچنین با تعویض کارت بانکی آن‌ها را با کارت‌های بانکی تاریخ گذشته و تقلبی در یک فرصت مناسب اقدام به برداشت از حسابشان می‌کرد.

او بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه زمانی که قصد خرید با یکی از کارت‌های سرقتی را داشته دستگیر کردند و از متهم تعدادی کارت عابر بانک متعلق به شکات کشف شد.

سرهنگ حسینی به اعتراف متهم در بازجویی‌های اولیه به برداشت بیش از ۸۰۰ میلیون ریال از کارت بانکی افراد کم سواد و بیسواد و معرفی آن‌ها به مرجع قضایی پس از تشکیل پرونده، تصریح کرد: ضروری است همشهریان به ویژه افراد کم سواد یا بیسواد ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی برای استفاده از عابر بانک‌ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

محموله قاچاق در اندیمشک متوقف شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "پل زال" اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودرو وینگل حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۷۰ کارتن انواع تراکت دیواری، زیر تلویزیونی و ۶ کارتن ۳۰ تایی انواع یراق آلات قاچاق کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستگیری سرکرده باند سارقان در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت منازل در اهواز، موضوع در دستور کار مأموران پایگاه غرب این پلیس قرار گرفت و کارآگاهان با انجام کار اطلاعاتی، سرکرده باند سارقان را شناسایی و طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم یک دستگاه تلویزیون، ۶ دوربین عکاسی، یک دستگاه پی اس ۴، یک دستگاه توستر، تعدادی ساعت مچی، بدلیجات و لوازم آرایشی سرقتی کشف شد، گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم تاکنون به ۱۳ فقره سرقت منازل اعتراف کرده است.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: اقدامات اطلاعاتی جهت شناسایی سایر ایادی ادامه دارد.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس شوشتر افتاد

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم قطعاتی از قبیل تعدادی شیرآلات و یک عددقیچی مخصوص قطع کابل برق و یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد و در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.