بهاروند: بدهی‌های فدراسیون فوتبال در مقابل مطالبات آن، ناچیز هستند

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: انتخابات با زحمات همکاران، اعضای مجمع و دبیر کل  به خوبی برگزار شد. امیدوارم تیم ریاست منتخب به خوبی بتواند وظایف خود در رشد و تعالی کشور را انجام دهد.

بهاروند در خصوص اظهارات کریمی در خصوص مهندسی انتخابات، عنوان کرد: اعضای مجمع کاملا مستقل و از افراد باسابقه ورزشی کشور هستند و هیچ فردی نمی‌تواند رای آن‌ها را بگیرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب خود به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون گفت: متوجه معرفی خود به این عنوان نشده ام؛ با این حال در هر زمانی در خدمت کشور هستم و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح می‌دهم.

بهاروند در خصوص مشکلات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: کار اجرایی بدون ایراد نیست. به همکاران گفتم نگویید فدراسیون ورشکسته است؛ زیرا بدهی فدراسیون در مقابل مطالباتی که در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد ناچیز است، اما تحریم‌ها باعث شده اند که فدراسیون بدهکار باشد. ما با اسناد می‌گوییم که اگر تحریم‌ها رفع شوند، ۱۵۰ یا ۱۶۰ میلیارد تومان وارد خزانه فدراسیون خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پایان گفت: هیئت رئیسه فرد نیست و تصمیم گیرنده است. شخصی نمی‌تواند اعمال نظر کند و اگر شخصی تلاش برای این کار کند، شکست خواهد خورد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار