تست PCR کرونا برای تمام مسافران خوزستانی الزامی شد

 مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: انجام تست PCR کرونا برای تمام مسافران خوزستان، ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: مسافران خوزستان قبل از پرواز باید تست کرونا بدهند و این تست برای تمام مسـافران، ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است.

او با بیان اینکه مسافران خوزستان قبل از پرواز باید تست کرونا بدهند تا اجازه سوار شدن به هواپیما را داشته باشند، افزود: بر اساس آنچه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به خوزستان ابلاغ شده است، انجام تست PCR کرونا برای تمام مسـافران خوزستانی، ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است.

رزاز بیان داشت: با توجه به این ابلاغیه، تمام مسافرانی که قصد سفر از مبدا و به مقصد استان خـوزستان را دارند باید قبل از سوار شدن به هواپیما آزمایش PCR منفی خود را که حداکثر مربوط به ۷۲ ساعت قبل است، ارائه دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: این دستور به صورت کامل جدی در فرودگاه‌های خوزستان اجرایی خواهد شد و در صورتی که مسافری تست PCR به همراه بلیت پرواز خود ارائه ندهد، اجازه سوار شدن به هواپیما را نخواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اصلا می فهمند چی می گن در فقط اهواز بیش ازسیصد نفر با پرواز جابجا می شوند فکر کنید این همه آدم می فرستند تست کرونا بگیرند بعد اگه ده نفر شون در زمانی که رفتن تست بدهند کرونا بگیرند چه فاجعه ایی اتفاق می افته اصلا فکر می کنند که چه کار می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
زمانی که شهرها و فرودگاهها باز کردید و همه گفتن خوزستان قرنطینه کنید انجام ندادید و استان پر کرونا شد و همین مسافرانی که این وضعیت ایجاد کردن الان بعد تفریح و گشت وگذر خود سوغات کرونا برایمان به ارمغان اوردن وتا الان هیچ کنترلی هم نیست و اقایون میفرمایند خوزستانی برای مسافرت باید تست کرونا همراه داشته باشد اگر همه گرفتن خوب تعطیل کنید ملت برند خونه هاشون بشینند ادارات هم تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
هر کس می خواد بره مسافرت ازش تست کرونا بگیرید.