مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۸ هزار نفر از استان کرمانشاه در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار در آئین اختتامیه استانی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حضور پررنگ علاقمندان کرمانشاهی به کتاب و کتابخوانی در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مشهود بود.

او با اشاره به شرکت ۲۸ هزار و ۱۷۴ نفر از استان کرمانشاه در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان امسال در این جشنواره با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا نسبت به سال ۹۸ رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بیان کرد: از میان شرکت کنندگان استان کرمانشاه در جشنواره کتابخوانی رضوی یک صد و ۳۰ نفر برگزیده بخش انفرادی شدند، حسن هاشمی مسئول کتابخانه طالقانی شهرستان ثلاث باباجانی و راحیل صیدی عضو کتابخانه عمومی امام صادق (ع) شهرستان دالاهو ۲ برگزیده ملی این جشنواره بودند.

او  با اشاره به بخش خانوادگی دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ادامه داد: ۱۳ نفر از برگزیدگان بخش خانوادگی جشنواره رضوی از استان کرمانشاه بودند.

حسنی خونسار بیان کرد: در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۲ هزار و ۴۴ نفر از شهرستان دالاهو از طریق چهار کتابخانه عمومی آن شرکت کردند از این تعداد ۸۵ نفر در پویش فردی و گروهی، یک هزار و ۳۴۸ نفر در بخش چهارگزینه‌ای، ۷۲ نفر در بخش نقاشی کودک و نوجوان و ۶۱۷ نفر در بخش داستانک شرکت کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.