کلنگ ساخت بیمارستان بنت به زمین زده شد

با حضور جمعی از مسئولین و خیرین کلنگ بیمارستان ۳۲ تختخوابی بخش بنت شهرستان نیکشهر به زمین زده شد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با قدر دانی از نگاه خیرین به مناطق مختلف شهرستان نیکشهر گفت: با همت خیرین و مرکز وکلای قوه قضاییه، بیمارستان ۳۲ تختخوابی بنت به منظور بهره مندی مردم این منطقه از خدمات مطلوب پزشکی ساخته خواهد شد .

فرماندار نیکشهر   افزود: با تکمیل و ساخت این بیمارستان مردم دو بخش بنت و مرکزی از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده خواهند برد.

او گفت : هم پیوندی دو شهر تاریخی اصفهان و بنت این منطقه را در مسیر توسعه قرار داده است .

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر بیان کرد : پیش از این نیز بیمارستان ۲۰ تختخوابی شهر اسپکه با هدف دسترسی آسان مردم بخش های لاشار و آهوران به مراکز درمانی و ارتقاء شاخص های بهداشتی کلنگ زنی شده است .

فرماندار شهرستان نیکشهر اظهار داشت : با تکمیل دو بیمارستان بنت و لاشار در بازه زمانی تعریف شده ، علاوه بر افزایش سرانه دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی مردم شهرستان نیکشهر ، هزینه های مردم روستایی نیز کاهش خواهد یافت .

هاشمزهی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تختخوابی بنت که با حضور دکتر جهرمی رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، رئیس دادگستری نیکشهر و جمعی از مدیران کل و خیّرین استان های تهران و اصفهان برگزار شد،گفت: هزینه ساخت این بیمارستان ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است که علاوه پوشش کل بخش بنت ، مناطقی از بشاگرد استان هرمزگان و ۷ هزار نفر از جمعیت بخش مرکزی را نیز پوشش خواهد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار