پیشرفت ۶۵ درصدی مرحله سوم بوستان امام علی (ع) قزوین

سرپرست منطقه ۲ شهرداری قزوین گفت: مرحله سوم بوستان امام علی (ع) ۶۵ درصد رشد فیزیکی دارد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سلیمان بهرامی سرپرست منطقه ۲ شهرداری قزوین گفت: بوستان امام علی (ع) که در نزدیکی شهرک عارف ناحیه آزادگان این منطقه در حال انجام است می‌تواند فضای زیبایی را برای این منطقه از شهر به وجود بیاورد.

این مسوول گفت: این بوستان در مساحت ۲ و نیم هکتار در حال احداث است و فاز نخست و دوم آن در سال گذشته و اوایل امسال به بهره‌برداری رسید.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری قزوین افزود: مرحله سوم بوستان امام علی (ع) ۶۵ درصد رشد فیزیکی دارد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

بهرامی اضافه کرد: در حال حاضر در زمینه اعتبارات این پروژه با مشکلاتی رو به رو هستیم و این پروژه به لحاظ مالی تنها ۲۵ درصد رشد کرده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم این مشکل هم برطرف شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: این منطقه علاوه بر پروژه فاز سوم بوستان امام علی (ع) پروژه‌های مهم دیگری مانند خانه تئاتر قزوین، سوله ورزشی شرق باهنر و مجموعه ورزشی شقایق ۲  را در دست احداث دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار