تجمع کارکنان مدت موقت منطقه ویژه پتروشیمی/ کارکنان: حکم قانونی طبقه بندی مشاغل اجرا شود

نماینده کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر گفت: کارکنان مدت موقت در اعتراض به اجرا نشدن حکم قانونی طبقه بندی مشاغل تجمع کردند.

امید مسرت نماینده کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای دومین روز پیاپی خواستار اجرای حکم قانونی طبقه بندی مشاغل در این سازمان شدند.

او افزود: علیرغم پوشش رسانه‌ای پایگاه‌های خبری و استعلام مکرر مدیران سازمان منطقه ویژه از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت نفت، همچنان مجوز اجرای قانون از سوی وزارت نفت به این سازمان داده نمی‌شود.

مسرت بیان داشت: این کارکنان از ۱۰ سال قبل تاکنون مشمول اجرای این قانون شده‌اند و مطالبات بی شمار و چند ساله آن‌ها از سوی وزارت نفت دیده نمی‌شود، به همین اقدام به برگزاری تجمع و اعتراض کردند و خواستار اجرای این حکم هستند.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در محدوده‌ای به وسعت ۲ هزار و ۸۵۰ هکتار در جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس، واقع در شهرستان ماهشهر، بخش بندر امام خمینی (ره) قرار گرفته و با توجه به موقعیت طبیعی و جغرافیایی و همچنین برخورداری از تسهیلات قانونی مناطق ویژه، به منظور توسعه صنعت و تجارت به ویژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن، تأمین منافع اقتصادی، اجتماعی و ملی، جذب تکنولوژی‌های جدید و افزایش اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد خندانی
۱۲:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام توروخدا به داد ما برسید بنده خودم کارمندم تو منطقه ویژه اجحاف و بی عدالتی موج میزند سرچشمه اون هم در وزارت نفت و شخصی بنام فرزین مینو هستش.خواهشن برید بررسی کنید این آقا خودش به کجا وصله و چطوری وارد صنعت نفت شده که داره اینجوری به مملکت و بین‌المال ضربه میزنه.
آخرین اخبار