به‌دلیل فروش اجباری کالا:

۱۰ فروشگاه متخلف در همدان جریمه شدند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت:۱۰ فروشگاه متخلف در استان، به دلیل فروش اجباری کالا به مردم، جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داریوش صفاری,معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فروش اجباری هر گونه کالا در کنار کالا‌های اساسی به مردم ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‎‌شود و ۱۰ فروشگاه  در استان، به دلیل این تخلف جریمه شدند.

او با تأکید بر اینکه کالا‌هایی مانند برنج و روغن به فراوانی موجود است، اما برخی از مردم اقدام به خرید بیش از حد نیاز و احتکار خانگی می‌کنند، افزود: بیشتر اوقات جو روانی سبب تقاضای بیش از نیاز کالا‌ها می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تشدید نظارت بر بازار شب عید خبر داد و گفت: بازرسان ما به شکل روزانه در  بازار حضور دارند  و با هرگونه گران فروشی و تخلف واحد‌ها برخورد می‌شود.

صفاری با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ برای ثبت شکایات مردم راه‌اندازی شده است بیان کرد: در این سامانه ضمن دریافت شکایت در اسرع وقت مورد پیگیری و نتیجه‌گیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار