معاون امور صنایع سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

سامانه به هم‌رسانی برای استفاده از ظرفیت تولید کشور ایجاد شد

قائنی گفت: در راستای افزایش بهره‌وری سرمایه و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید کشور سامانه به هم‌رسانی ایجاد شده است.

مسعود قائنی  معاون امور صنایع سازمان صمت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گفت: در راستای افزایش بهره‌وری سرمایه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید کشور و با هدف فعال‌سازی واحدها و طرح‌های نیمه‌تمام و راکد سامانه‌ به‌هم‌رسانی در بخش سرمایه‌گذاری درگاه بهین‌یاب ایجاد شده است.

او  افزود: در سامانه به هم‌رسانی صاحبان بنگاه‌ در صورت تمایل به مشارکت یا واگذاری طرح یا واحد خود امکان ثبت مشخصات و معرفی بنگاه به علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری جدید از جمله متقاضیان صدور جواز تاسیس را خواهند داشت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در هنگام ثبت درخواست جواز تاسیس در سامانه بهین‌یاب فهرست واحد یا طرح‌های آماده واگذاری یا مشارکت در رشته فعالیت و استان انتخابی به رویت متقاضیان دریافت مجوز رسانده تا در صورت تمایل با سرمایه‌گذاری اولیه کمتر نسبت به تکمیل طرح‌ نیمه‌تمام یا احیای واحدهای راکد اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: تمامی فرایندهای واگذاری یا مشارکت با توافق طرفین انجام خواهد شد و وزارت‌خانه هیچ‌گونه مسوولیت یا دخالتی در این خصوص ندارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار