تجلیل از فرهنگیان فعال در طرح پویش لبخند رضایت

۱۸ نفر از فرهنگیان فعال در طرح سراسری پویش لبخند رضایت تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ۱۸ نفر از فرهنگیان فعال در طرح سراسری پویش لبخند رضایت که در تولید ماسک و اردوهای جهادی فعالیت داشتند در مراسمی  تجلیل شدند.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با توجه به اینکه در ایام کرونا تحصیل و آینده دانش‌آموزان سبب نگرانی خانواده‌ها شده بود اماآموزش و پرورش توانست امید به تحصیل را زنده نگهدارد.

سردار شاهرخی اضافه کرد: در این ایام ارتباطی که بین آموزش و پرورش و تشکل‌های بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی ایجاد شد قابل تقدیر است.

او افزود: حضور ۳۴ هزار نفر برای شرکت در اردوی مجازی راهیان نور نشان داد که ظرفیت بالایی در دانش‌آموزان وجود دارد و ما باید راه ارتباطی متناسب را برای حفظ و استمرار این ظرفیت پیدا کنیم.

سرهنگ بغدادی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: اقدامات ارزشمندی از سوی فرهنگیان در ایام کرونا صورت گرفت و با توجه به تولید ملزومات کرونا، ضد عفونی و کمک‌های مومنانه با هماهنگی سپاه، لازم بود تا از جایگاه و اقدامات جهادی معلمان تجلیل شود.

اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش استان، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها در امر تعلیم و تربیت است که با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها محقق می‌شود.

وی افزود: بسیج با اجرای برنامه‌های آموزشی در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، سیاسی، هنری، اجتماعی و رزمایش‌های مختلف و تقویت آمادگی دفاعی فرهنگیان گام‌های موثری برداشته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار