توزیع بیش از ۹۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۹۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی و سخت‌گذر استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۹۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی و سخت‌گذر استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت : مواد سوختی توزیع شده شامل بنزین، گازوئیل و نفت سفید بوده است.

او به عملکرد فروشندگی‌های مواد سوختی اشاره کرد و گفت : این فروشندگی‌های در استان اقدام به توزیع ۴۵ میلیون لیتر نفت گاز، ۳۵ میلیون لیتر نفت سفید و ۱۰ میلیون لیتر بنزین و گاز طبیعی و مایع کرده‌اند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تعداد فروشندگی‌های فعال توزیع کننده مواد سوختی استان را ۳۰۰ فروشندگی اعلام کرد و افزود: این تعداد فروشندگی جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستایی استان را پوشش می‌دهند.

او یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی را خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستائیان اعلام کرد و افزود: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی این اقدامات در حال انجام است.

صفایی مهم‌ترین رسالت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستائیان و اعضای تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه تعاونی‌ها عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.