نشستی برای رفع موانع تولید ۹ واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، موانع تولید ۹ واحد تولیدی در استان بررسی و رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع تولید و تسهیل در فعالیت واحد‌های تولیدی اظهار داشت: بی‌شک رونق تولید زمینه اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان را به دنبال دارد و باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد.

او افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های استان حمایت از بخش تولید، احیای واحد‌های راکد و رفع موانع تولید است و در همین راستا بیش از ۶۰ جلسه تشکیل شده است.


بیشتر بخوانید


نصیری با اشاره به مشکلات واحد‌های تولید آب معدنی واقع در شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: این واحد‌ها در خصوص تسهیلات بانکی و نصب کنتور آب با مشکلاتی روبرو بودند که با حضور بانک‌های عامل و شرکت آب منطقه‌ای بررسی و برطرف شد.

او ادامه داد: برخی واحد‌های گردشگری استان نیز با مشکلاتی روبرو بودند که مقرر شد با تشکیل کمیته‌های تخصصی این مشکلات به طور کامل برطرف شود.

نصیری به تفاهم‌نامه بانک‌های استان با دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای طرح‌های جهش تولید استان اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهم‌نامه‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های جهش تولید اختصاص یافت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.