افزایش روند بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش روند بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان گفت: در روزهای آینده موارد مرگ و میر بر اثر این بیماری افزایش می یابد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در طغیان بیماری‌ کرونا ابتدا موارد سرپایی، سپس موارد بستری و بعد از آن موارد مرگ و میر افزایش می‌یابد.

او افزود: در حال حاضر در پی افزایش موارد سرپایی روزهای گذشته، روند بستری بیماران در جنوب غرب خوزستان رو به افزایش است؛ در نتیجه ممکن است تعدادی از بیمارانی که بستری می‌شوند بدحال شوند و در روزهای آینده موارد مرگ هم افزایش یابد.

سلمان‌زاده ادامه داد: به نظر می‌رسد موارد سرپایی به حالت پلاتو رسیده و نسبتا با ثبات است اما نمی‌توانیم زیاد به خودمان امیدواری دهیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در اوج بیماری جدید، بیماران بدحال‌تر از دوره ‌های قبلی هستند و سیر بیماری نیز شدیدتر است یعنی بیماران با سرعت بیشتری بدحال می‌شوند.

او افزود: اگر قبلا بیماران پس از یک هفته بدحال می‌شدند، اکنون پس از یکی دو روز به سمت بدحال شدن می‌روند. سن ابتلا نیز نسبت به دوره ‌های قبلی کاهش یافته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.