فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اهواز اعلام شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از اعلام شرایط فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این ناحیه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به نقش مدیران مدارس در هدایت و راهبری فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، گفت: دبیران و آموزگاران علاقمند به شرکت در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران می‌توانند از طریق اطلاعیه‌های ارسالی از کمیته انتخاب و انتصاب از شیوه ثبت نام آگاه شوند.

او افزود: به صورت مستمر اطلاعیه‌های مرتبط با ثبت نام از طریق بخشنامه، سایت ناحیه و گروه‌های مدیران در فضای مجازی اعلام خواهد شد تا آموزگاران و دبیران علاقمند بر اساس آن اطلاعیه‌ها اقدام کنند.

معتوکی با اشاره به شرایط متقاضیان شرکت در فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران تصریح کرد: دامنه شمول برنامه، مدارس دارای مدیر مستقل در تمامی دوره‌های تحصیلی بوده و لازم است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: در زمان انتصاب فرد به عنوان مدیر مدرسه، خدمت سنواتی وی تا پایان شهریورماه سال تحصیلی جاری، حداقل ۴سال تا بازنشستگی باقی مانده باشد (دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس حداکثر ۲۶سال، دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری حداکثر ۳۱سال) و همچنین امتیاز ارزیابی عملکرد در سال ماقبل آخر و سال آخر منتهی به اعلام داوطلبی باید عددی بین ۸۵تا ۱۰۰باشد.

این مقام مسئول گفت: داوطلبانی که در سنوات قبل فرایند انتخاب را با موفقیت گذرانده و از شرایط سنواتی برخوردار باشند در سال جدید نیازی به شرکت در فرایند انتخاب ندارند و مجموع امتیاز ثبت شده آنان با مجموع امتیاز داوطلبان سال جدید مقایسه می‌شود و در فرایند انتصاب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.