فراخوان دومین مرحله طرح جوانه در آذربایجان‌شرقی منتشر شد

فراخوان دومین مرحله گرنت فناوری موسوم به طرح جوانه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌شرقی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: در گرنت فناوری از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی تمامی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی مرتبط با فناوری در حوزه آی تی و آی سی تی که منجر به تولید محصول با قابلیت تجاری سازی شوند، حمایت‌های مالی بلاعوض می‌شود.

واعظی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح کاربردی نمودن پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی است، افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه‌های مرتبط با ۲ حوزه آی تی و آی سی تی داشته باشند حتی در صورتی که در رشته مرتبط با این حوزه‌ها تحصیل نمی‌کنند، می‌توانند با ثبت نام در طرح گرنت جوانه از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان نامه‌های فناورانه برخوردار شوند.

او گفت: مرحله اول گرنت جوانه امسال در پنج استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، فارس و مرکزی به صورت پایلوت اجرا شد و در مرحله نخست اجرای طرح در آذربایجان شرقی از چهار رساله دکتری و پنج پایان نامه کارشناسی ارشد به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال حمایت مالی انجام شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: علا‌قمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از ۱۲ الی ۲۳ اسفند ماه امسال به وب سایت techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.