تداوم محدودیت‌های کرونایی با بی توجهی به اصول بهداشتی

رییس پلیس راه خوزستان گفت: رعایت نکردن اصول بهداشتی و همکاری نکردن شهروندان موجب ادامه محدودیت‌ها تا تعطیلات نوروزی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان گفت: رعایت نکردن اصول بهداشتی و همکاری نکردن شهروندان و تداوم شرایط کنونی در آستانه سال نو می‌تواند موجب ادامه محدودیت‌ها تا تعطیلات نوروزی شود، اما با همکاری مردم می‌توانیم پیش از پایان امسال از این شرایط سخت عبور کنیم.

او با بیان اینکه محدودیت‌های تردد برابر ابلاغیه ستاد ملی کرونا از ۲۵ بهمن ماه در سطح شهرستان‌های قرمز و نارنجی اعمال شد، افزود: باتوجه به قوانین مصوب، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از این مناطق ممنوع است.

سرهنگ دولتشاهی بیان داشت: خودرو‌هایی که تمرد کرده یا سفر‌های آن‌ها غیرضروری تشخیص داده شد، برابر قانون متحمل جریمه‌های ۱۰ میلیون ریالی برای شهر‌های قرمز و 5 میلیون ریالی برای شهر‌های نارنجی شدند.

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه اکنون در سومین مرحله از محدودیت‌های شدید، از مردم استان خواهشمندیم همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم شیوع بیماری را بدون هیچ تنشی بین ماموران و مردم کنترل کنیم تصریح کرد: ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا ضمن انجام وظایف خود سلامت شهروندان را نیز حفظ کنند و انتظار می‌رود مردم استان نیز محدودیت‌های تردد را جدی گرفته و از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ یدالله امیری جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان نیز گفت: فرماندهی انتظامی استان تدابیر لازم را به فرماندهان شهر‌های تابعه ابلاغ کردند تا همکاری لازم با فرمانداری‌ها صورت گیرد و در ورودی و خروجی‌های اهواز- اندیمشک، اهواز - سربندر، اهواز - خرمشهر و آزادراه، محدودیت‌هایی در نظر گرفته شد.

او با بیان اینکه شهر‌های قرمز باتوجه به مصوبات شورای تامین نسبت به اعمال محدودیت‌ها در سطح شهر و مسیر‌های ورودی و خروجی  اقدام کردند، افزود: مردم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در اولویت قرار داده و همکاری بیشتری با مجموعه انتظامی در داخل و بیرون شهر‌ها داشته باشند.  

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.