برگزاری جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری در صنایع غذایی در بهبهان

جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری صنایع غذایی از سوی فنی و حرفه‌ای بهبهان و مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشنواره ایتاپ نوآوری و فرآوری در صنایع غذایی از سوی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهبهان و مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) را برگزار می‌کنند.

این جشنواره با حمایت پارک علم و فناوری خوزستان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز فنی حرفه‌ای و کانون بانوان برگزار می‌شود.

جشنواره ایتاپ هر سال با هدف ترویج و تشویق خلاقیت و نوآوری، شناسایی نیرو‌های خلاق و برقراری ارتباط با آن‌ها و شناسایی قابلیت‏‏‌های فناوری موجود در شهرستان بهبهان با موضوعات مختلف برگزار شده و دستاورد‌های خوبی نیز داشته است و برگزیدگان علاوه بر دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی می‌توانند به عضویت مرکز رشد درآمده و از تسهیلات پارک علم و فناوری خوزستان بهره‌مند شوند.

فراخوان جشنواره تا ۱۸ اسفند ماه ۹۹ است و ۲۰ اسفند در سامانه ویدئو کنفرانس پارک علم و فناوری خوزستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد و از علاقمندان و فعالان صنعت غذا و کشاورزی، دانشجویان و فارغ التحصیلان، اندیشمندان و اساتید و متخصصان صنعت غذا، تغذیه و کشاورزی جهت ارسال ایده‌های نوآورانه در ایتاپ نوآوری و فرآوری صنایع غذایی دعوت بعمل می‌آید.

علاقمندان با مراجعه به سایت www.itapf.ir، ایده‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و جهت اطلاع بیشتر با شماره ۸-۳۳۳۳۸۳۳۵-۰۶۱ داخلی ۱۲۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.