قهوه خانه‌های بی توجه به ضوابط بهداشتی در اهر پلمب می‌شوند

 فرماندار اهر از پلمب قهوه خانه‌هایی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خدابخش فرماندار اهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اهر گفت:قهوه خانه‌هایی که الزامات بهداشتی در رابطه با بیماری کرونا را رعایت نکنند با معرفی بهداشت توسط اکیپ مشترک اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف، اماکن و بهداشت پلمب می شوند.

او افزود: در صورت عدم توجه اصناف و بازاریان به رعایت ضوابط بهداشتی در روز‌های پایانی سال با متخلفان برخورد قانونی شده و در صورت ادامه این تخلف نسبت به پلمب مغازه‌ها اقدام خواهد شد.

او از آحاد مردم خواست با توجه به خطر شیوع بیماری کرونای انگلیسی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهر نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی و استفاده از ماسک توجه ویژه داشته باشند و تا ریشه کنی کامل این بیماری به خصوص در ایام عید و روز‌های پایانی سال از هرگونه تجمع و ازدحام در مراکز خرید جدا خودداری کنند.

خدابخش از مشاغل حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسیرانان نیز خواست با رعایت الزامات و ضوابط بهداشتی در داخل خودرو‌ها از سوار کردن مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با رانندگان برخورد خواهد شد.

او در خاتمه از اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف نیز خواست در خصوص تعطیلی برنامه‌های هیئت‌های هفتگی در منازل و جشن‌های مذهبی مساجد و حسینیه‌ها به جهت حساسیت افزایش ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.