معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم تسریع در احداث بیمارستان هزار تختخوابی تبریز

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تسریع در احداث بیمارستان هزار تختخوابی تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، راستگو معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در نشست شورای پدافند غیر عامل استان آذربایجان شرقی با انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبات قبلی این شورا در خصوص تحویل زمین و احداث راه دسترسی بیمارستان هزار تختخوابی تبریز رفع موانع موجود در اجرای این طرح را خواستار شد.

او بر تعیین تکلیف این موضوع از سوی اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری تبریز طی ۱۰ روز آینده تاکید کرد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای تسریع در احداث بیمارستان هزار تختخوابی گفت: اجرای این بیمارستان با توجه به اینکه تبریز را به قطب درمانی کشور تبدیل کرده و افتخاری برای استان خواهد بود باید شتاب بگیرد.

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این نشست گفت: تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان برای بیمارستان هزار تختخوابی هزینه شده و این یک طرح ملی است که همه دستگاه‌ها باید با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

صومی افزود: با وجود پیگیری‌های گوناگون، تحویل زمین و احداث راه دسترسی بیمارستان تاکنون بی نتیجه مانده که لازم است با تشریک مساعی این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
جناب راستگو
شهر جدید سهند نیاز اساسی به بیمارستان دارد . شهرک خاوران را در نظر بگیرید هنوز هم که هنوزه انچنان جمعیتی ندارد لکن برای آن شهرک بیمارستان گذاشته اند ، خواهشا فکری به احداث بیمارستان در شهر جدید سهند بنمایید . واقعا" جای تاسف دارد
آخرین اخبار