درخشش جوانان هلال احمر قزوین در جشنواره رفیق خوشبخت ما

۷ نفر از جوانان هلال احمر استان قزوین در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما موفق به کسب عنوان برتر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در رشته‌های گوناگون و در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه برگزار شد که از استان قزوین ۷ نفر در دو بخش شعر و خوشنویسی رگزیده و برتر شناخته شدند.

وی افزود: بیش از ۴۳ هزار اثر هنری در بخش‌های مختلف شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و ... در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از هزار و ۸۰۰ اثر از استان قزوین بود.

وی عنوان کرد: در پویش چلچراغ هم که با نیت انجام یک اقدام مثبت توسط جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزارشد در استان قزوین مورد استقبال شایانی قرار گرفت و جوانان داوطلب استان در این طرح گامی موثر برای زنده نگاه داشتن یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برداشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما، بعداظهر امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور خانواده شهید سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار و در حاشیه آن نمایشگاهی از آثار برگزیده، بر پا می‌شود..

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.