پایان طرح مسکن مهر «دژ چنار» استان همدان تا پایان امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح «دژچنار» از طرح‌های مسکن مهر استان همدان، تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در این طرح فقط آماده سازی و محوطه سازی آن مطرح است که مقرر شده با کمک سازمان ملی زمین و مسکن تا پایان امسال تکمیل شود.

او افزود: در رابطه با طرح‌های مسکن مهر استان همدان در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر، این طرح در شهرستان ملایر نیمه تمام مانده است و در همدان در حال تعیین و تکلیف طرح‌ها هستیم.

حسینی عنوان کرد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن تقریبا ۲۴ هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود پنج هزار نفر وجه واریز انجام دادند و تا امروز نیز حدود یک هزار و ۳۰۰ واحد با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام در حال ساخت هستند و منابع مالی آن‌ها تامین شده و کار‌های اجرایی نیز روبه جلو است.

وی یاد آورشد: در حریم شهر همدان اراضی پیشنهاد شده در روستای شورین یک هزار هکتار است که برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی ۶۷۰ هکتار جدا و در شورای کارگروه امور زیربنایی استان همدان نیز مطرح و مصوب شده است.

حسینی افزود: در شهرستان ویژه ملایر حدود ۹ هکتار زمین در اختیار دانشگاه (خوابگاه دانشجویی) قرار گرفت که مقرر شد سه هکتار به خوابگاه دانشجویی اختصاص یافته و ۶ هکتار باقی مانده نیز به طرح اقدام ملی تولید مسکن شهرستان اختصاص یابد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.