کشف ۱۲ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در خراسان جنوبی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی ۱۲ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع در بیرجند کشف کردند.

سرهنگ بخشی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و دام، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر دپوی گسترده نهاده‌های دامی در یکی از انبار‌های شهرستان بیرجند دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق دپوی نهاده‌های دامی را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری اداره صنعت و معدن محل مورد نظر را بازرسی کردند که ۱۲ تن نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع کشف شد.


بیشتر بخوانید


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان این که ارزش ریالی نهاده‌های دامی کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۸۴۰ ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بخشی از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار