عاشوری خبرداد؛

تلاش در جهت ایجاد حداقل تضامین برای پرداخت وام به نیازمندان

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: تلاش کردیم در پرداخت وام حداقل تضامین را داشته باشیم و حداکثر خدمات را به نیازمندان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه اظهار کرد: همیشه سخت بزرگان کمیته امداد موضوع قرض الحسنه بوده است و از بدو تشکیل کمیته امداد این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

او با بیان اینکه پایه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از سال ٩۵ گذاشته شده است، گفت: فکر نمی‌کردیم در عرض ۵ سال بنیان گذار خدمات گسترده در کل کشور باشد.

عاشوری افزود: توانسته ایم اندوخته کمیته امداد را پس از ۴٠ سال گسترش و پرورش دهیم.

او با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با گسترده خدمات به همه نیازمندان سعی کرده است فرامین مجموعه امداد را پیاده سازی کند، ادامه داد: تلاش کردیم در پرداخت وام حداقل تضامین را داشته باشیم و حداکثر خدمات را ارائه دهیم.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۵٠٠ هزار فقره وام در کل کشور عملیاتی شده است، گفت: این اقدام عملی است که با کمک کمیته امداد محقق شده است.

عاشوری با بیان اینکه تلاش کردیم در صندوق علاوه بر همه خدمات، خدمات تحولی جدید داشته باشیم، گفت: تسهیلاتی برای افراد در نظر گرفتیم که نیازمندان با حداقل زمان به اهداف خود برسند.

او بیان کرد: بیش از ٧ میلیون نفر سپرده گذار داریم که نام هر کدام را می‌توان خیر گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار