درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد دانشجویان کشور

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب نشان طلا در حیطه کارآفرینی و کسب دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی در المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر سلیمانی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: علی کریمی و وحید رئیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق شدند به ترتیب نشان طلا در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی در علوم پایه را در داوزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور از آن خود کنند.

او افزود: دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دو مرحله انفرادی و گروهی و در ۶ حیطه استدلال بالینی، مطالعات میان رشته ای، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، آموزش پزشکی و کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم از زمستان سال ۱۳۹۸ شروع شد و نتایج نهایی این المپیاد در اسفندماه ۹۹ اعلام گردید.


بیشتر بخوانید


به گفته سلیمانی؛ در مرحله اول این المپیاد، محدثه ماستی و راضیه کاظمی در حیطه آموزش پزشکی، وحید رئیسی وانانی در حیطه تفکر علمی در علوم پایه، زهرا بهرامی سامانی در حیطه استلال بالینی و علی کریمی در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مرحله پایانی این المپیاد راه یافته بودند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.