نوبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اتمام بررسی بودجه ۱۴۰۰ تا پایان سال

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با مشارکت مجلسی‌ها تدوین بودجه ۱۴۰۰ تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

محمد باقر نوبخت  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به روند بررسی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس   در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سطح درآمد‌های بودجه شفاف شده رقمی حدود ۹۰۷ هزار تا ۹۱۰ هزار میلیارد تومان منابع عمومی خواهد بود. پیش بینی که برای درآمدهای نفتی کرده بودیم، همچنین اوراق را مجلس تایید کرد.

او ادامه داد: همچنین مجلس اندکی مالیات‌ها را افزایش داد و تا اینجا می‌توان گفت هماهنگی و تعامل خوبی میان مجلس و دولت صورت گرفته است. در حال حاضر تبصره‌های هزینه‌ای بررسی می شوند و حدود ۱۵ تبصره مانده که تا پایان هفته به اتمام می‌رسد. تا به حال مشارکت قابل قبولی میان مجلس و دولت صورت گرفته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به انتشار اوراق ۱۷ هزار میلیارد‌ی از سوی دولت هم گفت: مگر می‌توانیم یک ریال اسناد مالی اوراق را بیش از آنکه مجوز مالی دارم به فروش برسانیم.

نوبخت یادآور شد: هر چه اوراق که در مجوز قانونی ما وجود دارد همان اندازه به فروش می‌رسد ضمن اینکه تمام اوراق موجود را هم نتوانسته ایم به فروش برسانیم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خدایش این مثبت 6 برای چی بود برای جلوگیری سقوط بورس یا برای بخور بخور پول مردم یا برای برطرف کردن کسری دولت یا چیز دیگر کی جوابگوی این همه پول
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
نوبخت بودجه1400راباهفتاددرصدانحراف ارائه نکرده باشه خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
بورس منفیه
آخرین اخبار