آوای شهرکرد قهرمان لیگ برتر اسلالوم بانوان شد

تیم قایقرانی آوای شهرکرد قهرمان اولین دوره لیگ برتر اسلالوم، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر اسلالوم یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در دریاچه آزادی برگزار و در پایان تیم‌های برتر مشخص شدند. در این رقابت‌ها باشگاه‌های دلفین یاسوج، مقاومت البرز، مکران سیستان، تجهیزات قایقرانی سپاهان ۱ و ۲، آوای شهرکرد و دختران پیشتاز، حضور داشتند.

مسابقات در مواد کایاک دوئل، کایاک یک نفره، کانوی یک نفره و اسلالوم امدادی برگزار شد.

در کانو اسلالوم نیروانا اسدبیگی از آوای شهرکرد، دنیا جوکار از باشگاه مقاومت و فائزه روناسی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱ اول تا سوم شدند.

در کایاک اسلالوم ارشین رضانژاد از دلفین یاسوج اول، پرنیا شعبانی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱، دوم، یلدا رضایی از تجهیزات ورزشی سپاهان ۲، سوم شدند.

در مسابقه اسلالوم امدادی نازنین فرزانه و نیروانا اسدبیگی از آوای شهرکرد اول، هلیا قریشی و دنیا جوکار از مقاومت البرز دوم، ملیکا سماکی و یاسمن رضاسلطانی از دلفین یاسوج سوم شدند.

در مسابقه دوئل کایاک نیز ملیکا سماکی از دلفین یاسوج، ستایش یادگاری از تجهیزات ورزشی سپاهان ۱ و هلیا قریشی از مقاومت البرز اول تا سوم شدند.

در پایان رقابت‌ها آوای شهرکرد با ۶۷ امتیاز قهرمان نخستین دوره لیگ برتر اسلالوم بانوان شد، دلفین یاسوج با ۶۳ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و مقاومت البرز با ۵۷ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

در پایان مسابقات مراسم اختتامیه با حضور مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار و کاپ تیم‌های برتر اهدا شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار