لیگ برتر بسکتبال؛

بندری‌ها در گرمای کرمان تلف شدند / زور مهرام به شیمیدر نرسید

تیم بسکتبال مس کرمان موفق شد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، شهرداری بندرعباس را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال مس کرمان و شهرداری بندرعباس، مهرام تهران وشیمیدر قم امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول، مس کرمان مقابل شهرداری بندرعباس قرار گرفت. در این بازی تیم مس کرمان توانست با درخشش مهدی جعفری ۸۲ بر ۸۰ شهرداری بندرعباس را از پیش رو بردارد. شهرداری بندرعباس با این شکست در رده ششم گروه ب قرار گرفت.

در این دیدار، "اومار باری" با کسب ۱۳ امتیاز، ۲۱ ریباند دبل-دبل کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل، مهدی جعفری با کسب ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود و نقش بسیار مهمی در پیروزی کرمانی‌ها داشت.

در دیگر دیدار امروز، تیم شیمیدر قم به مصاف مهرام تهران رفت. در این دیدار شیمیدر موفق شد با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ مهرام تهران را شکست دهد. تیم شیمیدر دوازدهمین پبروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد و با اختلاف یک امتیاز نسبت به صدر جدول، در رده دوم  قرار گرفت.

در این دیدار، صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل دبل-دبل کرد و بهترین بازیکن میدان بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. در مقابل هم "ارل جرود رولند" در این بازی با کسب ۲۷ امتیاز، ۱ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار