تمدید گواهینامه CE Marking ذوب‌آهن اصفهان برای صادرات به اروپا

گواهینامه CE Marking ذوب‌آهن اصفهان به منظور امکان دسترسی به بازار کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صدور محصولات به این کشورها برای هفتمین سال متوالی تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدحسین دیباجی مدیر کیفیت فراگیر ذوب‌آهن اصفهان گفت: ممیزی سالیانه گواهینامه نشان CE توسط سرممیز موسسه ICDQ اسپانیا، طی دو روز بدون اعلام عدم انطباق عمده با موفقیت انجام شد.

مدیر کیفیت فراگیر ذوب‌آهن اصفهان افزود: با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران شیوع کرونا این ممیزی با استفاده از بستر اینترنت و بصورت از راه دور (Remote audit) صورت پذیرفت.

او افزود: مهمترین هدف نشان CE حصول اطمینان مصرف کنندگان اروپایی نسبت به انطباق محصولات با الزامات مربوطه است و دریافت این گواهینامه برای تولیدکنندگان محصولات به معنی گواهی امکان عرضه محصولات مورد نظر به اتحادیه اروپا خواهد بود و الصاق این نشان بر کلیه محصولات وارداتی به اتحادیه اروپا الزامی است.

محسن شهسواری نیز در این باره اظهار کرد: صدور محصولات تولیدی این شرکت به اتحادیه اروپا منوط به انطباق این محصولات با استاندارد EN ۱۰۰۲۵ است که در این راستا شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان به منظور امکان دستیبابی به این بازار نسبت به اخذ این نشان اقدام و مجوز ورود به بازار‌های اروپایی را بدست آورد.

سرپرست تضمین کیفیت ذوب‌آهن اصفهان گفت: در واقع نشان CE تطابق محصول با الگو‌ها و دستورالعمل‌های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می‌دهد؛ به عبارت دیگر، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار