غیر فعال شدن دفترچه ۱۰۰ مربی کشتی

رئیس انستیتو کشتی از غیر فعال شدن دفترچه مربیگری حدود ۱۰۰ نفر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی ضمن بیان این خبر افزود: کلاس دو روزه کنترل و دانش افزایی مربیان با حضور مسعود مصطفی جوکار و فرهاد اسماعیل نژاد به عنوان مدرسین کشتی آزاد و فرنگی در استان لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این کلاس علاوه بر کنترل و دانش افزایی مربیان، از استعداد‌های کشتی پایه استان نیز در روز دوم برای حضور در کلاس دعوت شد و مدرسان ساعاتی را نیز به آموزش این کشتی گیران پرداختند.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از اهداف این کلاس مشخص شدن مربیان فعال و غیرفعال هستند تصریح کرد: رویکرد جدید فدراسیون کشتی بها دادن به مربیان فعال و تأثیرگذار و همچنین حذف مربیان غیرفعال و ناکارآمد است.

وی افزود: بر این اساس در کلاس کنترل مربیان استان لرستان نیز حدود ۱۰۰ مربی به دلایلی از جمله غیبت، اضافه وزن، عدم حضور در باشگاه‌ها و نداشتن بار فنی، غیر فعال شدند و به تعدادی از مربیان نیز فرصت ۳ تا ۶ ماهه دادیم تا از نظر دانش افزایی و همچنین آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی قرار گیرند.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ نفر از مربیان شایسته که به هر نحوی غیرفعال و از بولتن مربیان حذف شده بودند به جمع مربیان فعال پیوستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار