۶ طرح دریایی و بندری در بوشهر با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

۶ طرح دریایی و بندری با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر درباره طرح‌هایی که آماده افتتاح هستند، گفت: طرح نخست شامل سامانه اطفاء حریق ثابت بندرمروارید خارگ است که با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و با هدف ارتقاء سطح ایمنی بندری اجرا شده است.

سیاوش ارجمندزاده دومین طرح را برق‌رسانی به اسکله بندر مروارید خارگ عنوان کرد که با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و با هدف ارتقاء سطح ایمنی، افزایش امنیت و بهره وری اجرا شده است.

او افزود: سومین طرح نیز شامل تعمیرات اساسی منجر به PM تاسیسات زیربنایی محوطه بندر بوشهر حدفاصل در ورود تا انبار شماره ۶ است که با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال و با هدف حفظ زیرساخت‏‌های بندری به اجرا درآمده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: طرح دیگری که با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری خواهد رسید، اتصال سامانه بین المللی ناوتکس بوشهر، خارگ، گناوه، محمدعامری، کنگان، دیر، بوالخیر، ریگ و لاور ساحلی به شبکه سراسری از طریق فیبر نوری و تجهیز و راه اندازی سامانه مخابراتی پایانه مسافربری بندر بوشهر است که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

ارجمندزاده بیان کرد: شناور ویژه پاک‌سازی آلودگی‎های نفتی دریا پاک ۱ نیز با اعتبار ۶ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به آب اندازی می‎‏شود.

او گفت: طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.