بررسی شرایط خبرنگارانی که متقاضی مسکن ملی هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: لیست خبرنگاران متقاضی مسکن ملی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهیه و نهایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار زنجان گفت: لیست خبرنگاران متقاضی مسکن ملی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهیه و نهایی شده است که  مقرر شد این لیست جهت پالایش شرایط متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی ارسال شود.

افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نیز شرایط متقاضیان را بر مبنای ضوابطی که دارند، پالایش کرده و افراد واجد شرایط را برای تصمیم‌گیری اعلام می‌کنند.

استاندار زنجان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خواسته بود تقاضای خبرنگاران برای تأمین مسکن آنها را پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به شرایط دریافت مسکن ملی گفت: افرادی که مشمول شرایط طرح اقدام ملی مسکن می‌شوند باید پس از بررسی‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی مشخص شوند.

این مسئول در خصوص بالا بودن مبلغ و پایین بودن فاصله زمانی بین دریافت اقساط طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن، فرآیند مشخصی دارد که آورده دولت در این طرح، زمین و تسهیلات است.

او با بیان اینکه دولت، زمین مورد نیاز را تامین کرده است، خاطرنشان کرد: هزینه زمین یا به تدریج از متقاضیان دریافت شده و یا در رهن دولت باقی می‌ماند.

سلطانی با بیان اینکه تسهیلات مربوطه در زمان مقرر به پروژه‌ها تزریق می‌شود، افزود: آورده متقاضیان نیز متناسب با مساحت پروژه‌ها و پیشرفت کار دریافت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در خصوص کم بودن فاصله زمانی بین اقساط تصریح کرد: به هر حال، دولت و متقاضیان هر کدام تعهداتی دارند که باید به آن پایبند باشند و هزینه ساخت مسکن یا همان آورده متقاضی نیز به تدریج و متناسب با روند پیشرفت کار دریافت خواهد شد.

120 خبرنگار زنجانی فرم دریافت مسکن طرح اقدام ملی را تکمیل کرده اند و پس از مشخص شدن تعداد افراد موضوع اختصاص زمین برای ساخت مسکن خبرنگاران پیگیری می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.