آزمون وکالت ۲۲ اسفند برگزار می‌شود + جزئیات

زرین‌آمیزی گفت: آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۲۲ اسفند برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه ۱۹ اسفند روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در صبح روز جمعه ۲۲ اسفند ماه ۹۹ در ۳۱ شهرستان برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و در‌ب‌های ورود به جلسه امتحان در ساعت ۸:۰۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن در‌ب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون از روز سه ­شنبه ۱۹ اسفند ماه براساس مندرجات بند «الف» این اطلاعیه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید به حوزه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

نحوه و زمان تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: لذا متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

یادآوری‌های مهم

۱- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی ویا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه) است.

۳- در ورودی ِحوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آید.

۸- حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می‌باشند، بنابراین اکیدا توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۹- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آن‌ها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

۱۰- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
#تعویق آزمون وکالت
خواهشا پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
چقدر تعویق شورشو در اوردی تو که درس نخوندی به بعدش هم نمیخونی
Iran (Islamic Republic of)
#تعویق
۱۹:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
لطفا لطفا لطفا تعویق این آزمون را پیگیری بفرمایید.
#تعویق آزمون وکالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
مسافرت نرید کرونا هست
آزمون بدید کرونا نیست!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۷:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
باسلام.اخیرا خبری رسید که هرکس لیسانس حقوق دارد می تواند وکیل شود ،با استخدام انواع اقسام نفرات در معلمی تیشه به ریشه معلمی زدید لااقل به شغل وکالت رحم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
یک درصد کسایی که لیسانس حقوق دارن وکیل باشن و 99 درصد کسایی که لیسانس حقوق دارن و در آزمون قبول نشدن بیکار باشن به نظر شما درست است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
به نام خدا

باسلام

اینطور نیست
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۱:۰۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
ب نظر من درستش آزمون هست هرکی سوادشو داره بیاد وکیل بشه نه اینکه با بیسوادیش حق جماعت رو ضایع کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
حداقل مثل دکتری در هر استان در چند شهرستان برگزار میکردن. من باید 5 ساعت تو اوتوبوس برم تا برسم مرکز استان چنتا تاکسی سوار شم و دوباره برگشت. واقعا کرونا نعمت هست برای....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
حداقل ظرفیت پذیرش باید 10 برابر بشه تا هم هزینه های سرسام آور وکالت کاهش پیدا کند و هم وکیل تا پولو گرفت غیبش نزنه بگه سرم شلوغه نمی رسم.
الان یه وکیل با مدرک لیسانس اندازه یک پزشک با مدرک دکتری درآمد یکسانی داره!