افتتاح شعبه بانک صادرات در شهرک بزرگ صنعتی شیراز

شعبه بانک صادرات با امکانات یک شعبه کامل برای ارائه خدمات بیشتر و سهولت دسترسی فعالان اقتصادی مستقر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز افتتاح و شروع به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به توانمندی‌ها و مزایای بانک صادرات اشاره کرد، گفت: بانک صادرات به عنوان بانک پیشتاز در زمینه حمایت از تولید ملی حضور فعالی داشته و امیدواریم این شعبه برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی در قالب تسهیلاتی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، بازرگانی و خدمات ارزی بیش از پیش در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و جهش تولید نقش پررنگتری ایفا کند.

سید رضا ساداتی در این مراسم با تقدیر از تعامل خوب فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی گفت: افتتاح و راه اندازی این واحد فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات بیشتر به تلاشگران عرصه صنعت و تولید است و ضرورت دارد تا بانک صادرات ضمن ارائه خدمات بانکی حمایت‌های لازم را از واحد‌های صنعتی استان داشته باشد.

ساداتی با تاکید بر بهره مندی فعالان اقتصادی از این ظرفیت و پتانسیل ایجاد شده افزود: با افتتاح این شعبه با استقبال واحد‌های صنعتی و تولیدی و مشتریان در شهرک بزرگ صنعتی، ضمن برنامه ریزی‌های نوین بانک ابزار‌های به‌روز و خدمات جدیدتری به مشتریان ارائه خواهد شد.

او تصریح کرد: ضرورت دارد؛ تا مدیران و کارشناسان بانک صادرات در قالب یک کلینیک تخصصی در حوزه پول، بانک و سرمایه‌گذاری خدمات مشاوره ارائه دهند و واحد‌های اقتصادی استان از جمله استانداری، سازمان صمت، جهادکشاورزی، دستگاه‌های نظارتی، خانه صنعت و اتاق بازرگانی نیز در این کلینیک کمک کنند؛ در این راستا واحد‌های نیمه‌فعال و راکد می‌توانند از این کلینیک مشاوره بگیرند، چون واحد‌های راکد منابع بانک هستند و باید کمک کنیم این واحد‌ها به چرخه تولید باز گردند.

ساداتی در پایان اظهار داشت: ارایه تسهیلات به واحد‌های صنعتی و تولیدی در قالب پرداخت تسهیلات، خدمات بانکی و اعتبارات مستلزم این است تا بخشی از سرمایه را واحد‌ها تأمین کنند و در صورت کمبود، بانک وارد میدان می‌شود و تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و تسهیلات ارزی را پرداخت و ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.