زنگ نیکوکاری در استان مرکزی به صدا درآمد

زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس استان مرکزی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولان زنگ احسان و نیکوکاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس استان مرکزی به صدا درآمد.

مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: جشن احسان و نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان و با شعار "عیدی برای همه" همزمان با سراسر کشور از ۱۴ اسفند در استان مرکزی هم برگزار می‌شود.

مومنی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم و نیک اندیشان استان مرکزی می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری ویا کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴، یاسامانه emdad.hr و یا شماره کد مهربانی #۰۸۶۱* ۸۸۷۷* واریز کنند.

او اضافه کرد: مردم همچنین می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ شهرداری اگر کالایی در منزل دارند که مورد استفاده نیست دراختیار شهرداری قرار دهند تا با تحویل آن به کمیته امداد در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار داده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی تصریح کرد: پرداخت ۳۲ میلیارد تومان از سوی خیرین به ایتام و نیازمندان، کمک ۶۰ میلیارد تومان مراکز نیکوکاری استان مرکزی به نیازمندان و اهدای ۷۹۵ سری جهیزیه بین نوعروسان و بی بضاعت از جمله اقدامات کمیته امداد استان در سالجاری بوده است.

درحال حاضر در استان مرکزی ۴۷ هزار و ۴۱۰ خانوار با جمعیت بالغ بر ۸۴ هزار و ۷۵۳ نفر از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.