مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به  برگزاری جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه همزمان با سراسر کشور در استان گفت: این مراسم از فردا (پنج شنبه ۱۴ اسفند) آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

او با بیان اینکه ۱۳۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان قرار دارد، افزود:  پارسال با کمک خیران ۲۰ میلیارد تومان کمک به خانواده‌های نیازمند تقدیم شد و امسال هدف‌گذاری بر روی ۳۰ میلیارد تومان است.

شیبه بیان داشت: ۲۱۴ مرکز نیکوکاری در خوزستان فعالیت دارند که  سعی داریم تا پایان سال ۹۹ این رقم به ۳۰۰ مرکز برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به تعمیر و احداث  حدود  ۲ هزار واحد مسکونی مددجویی در خوزستان طی امسال تصریح کرد: تامین مسکن برای ۴ هزار خانواده بدون خانه از برنامه‌های این نهاد در سال ۱۴۰۰ است.

این مقام مسئول اظهار داشت: امسال به دلیل گسترش ویروس کرونا شرایط برگزاری جشن نیکوکاری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و مردم می‌توانند از طریق شیوه‌های مجازی و غیرحضوری در این جشن شرکت کنند.

شیبه در پایان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشن نیکوکاری امسال می‌توانند مبالغ موردنظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد واریز کنند و یا مراجعه به سایت emdad.ir و  مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان و شماره‌گیری کد#۰۶۱*۱*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.