بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور ۶ پروژه عمرانی شهرداری به بهره‌برداری رسید، گفت: در سال آینده ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های استان اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور ۶ پروژه از شهرداری شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

او افزود: احداث باند دوم خیابان جهاد میرآباد غربی، اجرای محوطه‌سازی بلوار رهبر، اجرای محوطه‌سازی میدان امامزادگان دوخاتون (س)، اجرای معابر فرهنگی کوی نمدمال‌ها، احداث بوستان‌های سطح شهر، اجرای روکش آسفالت معابر سطح شهر در شهر شهرکرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: در بودجه سال آینده ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی پیش‌بینی شده است که احداث ساختمان منطقه دو شهرداری، پارکینگ فردوسی، فاز دوم پروژه سازمان میادین و طرح زیرگذر و روگذر میدان معلم از جمله این پروژه‌ها است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط حاکم بر جامعه بر روند تکمیل و افتتاح پروژه‌ها بی‌تاثیر نیست، اما تلاش شده با اولویت‌بندی مناسب برای آغاز و یا تکمیل پروژه‌ها در مدیریت شهری برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار