رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

چرا برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری باید ۳۰ امضا پای برگه متقاضی باشد؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: اقدامات حمایتی از سرمایه گذاران باید تسریع شود و بدون تشریفات اداری کار سرمایه گذاری را در کمترین زمان انجام داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام حسن درویشیان با اشاره به تحریم‌هایی که بر کشور تحمیل شده است، اظهار داشت: در پی دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش جهش تولید، پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته اما کارهای زیادی نیز باید انجام شود چرا که اگر تولید نباشد اشتغال نیست و اشتغال نباشد ناهنجاری‌های اجتماعی افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: تحریم ها یک فرصت برای کشور است تا کاملا از دشمن قطع امید کنیم و روی پای خود بایستیم و حتی با وجود تحریم های زیاد حرف های زیادی از جمله در حوزه دفاعی، هسته ای و سایر بخش ها برای گفتن داریم.

درویشیان گفت: کشور می تواند در حوزه های دیگر هم به خودکفایی دست یابد و با توجه به نعمت های خدادادی، ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری وجود دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاری می توان برخی کارها را به سرعت انجام داد و بدون تشریفات اداری کار سرمایه گذاری را در کمترین زمان انجام داد اما گاهی حتی باید برای صدور مجوز باید 30 امضا در برگه سرمایه گذار باشد.

او ادامه داد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت بزرگ اقتصادی بوده و مخصوصا آرتیمای دریاچه ارومیه که از نظر اقتصادی موجود باارزشی است و حتی می تواند با صنعت های بزرگ دیگر از جمله خودروسازی ‌رقابت کند و این استان می تواند آرتیمای مورد نیاز جهان را تامین کرده و ارز بسیار زیادی را وارد کشور کند.

درویشیان گفت: مسئولان آذربایجان غربی در تولید و پرورش این موجود باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا مشکلی در جهت تولید آن نباشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.