رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای مانور روز بدون حادثه در ایلام

سرهنگ همتی زاده از برگزاری مانور بدون حادثه در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:مانور روز بدون حادثه با افزایش حضور تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری و دستگاه‌های امدادرسان در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در می‌آید.

او در ادامه اظهار کرد:روز بدون حادثه یک روز نمادین در اجرای قوانین و مقررات از سوی رانندگان و نظارت و کنترل از سوی پلیس با اعزام تیم‌های گشتی به محور‌های اصلی، فرعی و روستایی و همچنین ارائه خدمات از سوی واحد‌های امدادی به امدادخواهان است.

سرهنگ همتی زاده بیان کرد:نقش مردم در پیشبرد اهداف پلیس راه غیرقابل انکار بوده و خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون با همکاری و مشارکت خوب مردم و فعالیت سازنده و اثرگذار دستگاه‌های خدماتی و امدادی در کنار پلیس راه شاهد کاهش ۴۳ درصدی تصادفات رانندگی بوده ایم و انشاءالله با مشارکت مردم شاهد ادامه این روند در روز‌های آینده باشیم.

او در پایان اعلام کرد:مانور روز بدون حادثه با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و فوریت پزشکی و همچنین استانداری استان برگزار گردید. تا انشاءالله در میدان عمل و خدمت رسانی به مردم این دستگاه‌ها بتوانند نقش اثرگذاری در کاهش تصادفات رانندگی و کشته شدن ناشی از تصادفات داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.