انبار احتکار پکیج و رادیاتور در کرج لو رفت

فرمانده انتظامی البرز از کشف انبار احتکار پکیج و رادیاتور در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در یکی از انبارها در منطقه بلوار دانش اموز کرج با همکاری ماموران سازمان صنعت ، معدن وتجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان  یک هزار و ۳۰۰ عدد انواع پکیج و رادیاتور کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۲۱ میلیارد ریال برآورد شده و در این زمینه  مالک انبار دستگیر و مکان مورد نظر نیز پلمب شد.

سردار محمدیان گفت: متهم پس از انجام تحقیقات به همراه کالاهای کشف شده، جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از کشف انبار مواد محترقه در شهرستان کرج خبرداد و افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر خرید و فروش و نگهداری مواد محترقه توسط فردی در سطح شهر کرج شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

او گفت: متهم در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر انباشت مواد محترقه قاچاق در یک انباری در خیابان چالوس کرج  به فروش مواد محترقه نیز در سطح گسترده اقرار کرد.

سردار محمدیان گفت: ماموران در بازرسی ۲۴۶ هزارو ۱۷۵ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر و گمرکی، شامل  ۲۱۹ هزارو ۶۰۰ عدد ترقه کبریتی، ۲ هزارو ۱۶۰ عدد انواع ترقه، ۴۸۰۰ عدد فشفشه، بمبک ترقه ای ۹۰۰ عدد، آبشار ۹ هزار و ۴۰۰ عدد و لانچر هوایی ۳۱۵ عدد کشف کردند و انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.