دانلود بازی تفننی چمن زنی اندروید It’s Literally Just Mowing

بازی تفننی چمن زنی اندروید It’s Literally Just Mowing را از اینجا دانلود کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی چمن زنی It’s Literally Just Mowing ،  یک بازی خیلی زیبا و خوش ساخت در سبک تفننی از استودیوی استرالیایی Protostar سازنده آثاری مثل Super Starfish و Sling Kong است. این بازی به شکل رایگان توسعه داده شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است.

بازی It’s Literally Just Mowing رویکردی بسیار جالب و ستودنی دارد. در این بازی هیچ خبری از استرس، تایم محدود و یا جریمه شدن و مواردی از این قبیل وجود ندارد. اولویت کلی و اصلی بازی فقط یک روند سرگرم کننده است که در آن باید با کمک یک ماشین چمن زنی، چمن های باغ پشت خانه خود را بزنید.


بیشتر بخوانید :


 
دانلود بازی تفننی چمن زنی It’s Literally Just Mowing

در It’s Literally Just Mowing شما در نقش یک زوج جوان هستید که یک باغ زیبا در حیاط خانه خود ساخته اند و باید هر از گاهی آن را مرتب سازی کنند و چمن زنی با دستگاه های مخصوص یکی از این امور می باشد. مراحل بازی خیلی ساده هستند و هدف کلی تمام آن ها پاکسازی کل مرحله از چمن ها می باشد. برای این کار باید خیلی راحت با ماشین چمن زنی که سوارش هستید، روی یک مسیر حرکت کنید تا چمن های آن مسیر اصلاح شوند و سپس با تغییر مسیر، سعی کنید کل نقشه را به همین شکل چمن زنی کنید!

 

تصاویری از  محیط برنامه
 
دانلود بازی چمن زنیدانلود بازی تفننی چمن زنی اندروید It’s Literally دانلود بازی تفننی چمن زنی اندروید
 

 • دانلود و مشخصات فایل
 
   دانلود
 
حجم: 92 مگابايت
نسخه: 1.11
نوع فایل: فایل زیپ حاوی apk
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.