زنگ خطر ویروس کرونای انگلیسی در کشور به صدا درآمده است

فرماندار شهرستان خاتم گفت: زنگ خطر ویروس کرونای انگلیسی در کشور به صدا درآمده است و باید بیش از پیش اقدامات پیشگیرانه را جدی گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد میربهبودی، فرماندار شهرستان خاتم گفت: پانزده استان کشور درگیر بیماری ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی هستند که استان یزد هم جزء یکی از این استان‌ها است.

میربهبودی با اشاره به نزدیکی شهرستان خاتم به استان فارس، بیان کرد: متأسفانه هفت شهرستان استان فارس با این ویروس درگیر شدند که می‌طلبد مردم شهرستان خاتم در کنترل و شیوع این بیماری توجه لازم را داشته باشند.

او افزود: درپیک چهارم کرونا رعایت دستورالعمل هایبهداشتی پایین‌تر از پیک‌های قبل است که درحال حاضر جایگاه شهرستان خاتم در استفاده از ماسک ۶۵ درصد و در رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۵١ درصد است و این موضوع جای نگرانی دارد.

میربهبودی بیان کرد: طرح بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی از بیستم آذر ماه در شهرستان آغاز شده و تاکنون به‌منظور شناسایی، کنترل و پیشگیری ویروس کرونا از سوی شبکه بهداشت و درمان، بسیج و هلال احمر به پنج هزار نفر خدمات ارائه شده و ٧٠ اصناف متخلف پلمب شدند.

فرماندار خاتم تاکید کرد: دربخش مروست وضعیت کرونا دهستان ایثار نگران کننده‌ای است می‌طلبد مردم دورهمی‌های خانوادگی را کاهش دهند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار