وزیر بهداشت:

موافق هیچ مسافرتی در نوروز نیستیم/ ما در برخورد با پروتکل شکنی اعتراض داریم

نمکی گفت: به عنوان وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی در نوروز نیستیم و باید مثل پارسال از رفت و آمد‌ها جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیستمین آیین پویش ره سلامت بهره برداری از پروژه‌های مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی، اظهار کرد: قلب‌های بسیاری امروز در سینه‌ها می‌تپد که بعد از خدا این تپش‌ها مدیون استادان و دانشجویان این مرکز درمانی است و بیماران بسیاری برای شفا به این مرکز می‌آیند. امروز آمده ام دست همه آن‌هایی را ببوسم که در طول سال‌های گذشته به مردم خدمت کردند.

او ادامه داد: امروز در دوران وزارت کار اجرایی خود در کشور را مرور می‌کردم که ۲ کار را ذی قیمت می‌دانم. یکی اینکه من ۳۰ سال پیش اداره کل بیماری‌های غیر واگیر را ایجاد کردم و دوم درمان گلودرد‌های اسپرپتکوکی که از تبدیل شدن آن به مشکلات قلبی جلوگیری می‌کرد، را  ارائه کردم.

۸۳ درصد مرگ‌های کرونایی در بیماران زمینه‌ای رخ داد

نمکی گفت: امروز ۱۰۰ هزار مرگ در سال فقط به دلیل پرفشاری خون و عوارض ناشی از آن داریم و امسال ۳۱۳ هزار مرگ به جز مرگ‌های کرونایی داشتیم که فوت بر اثر سکته قلبی و مغزی و بیماری‌های قلبی در صدر قرار دارند. در دوران کووید به ما اثبات شد آسیب پذیرترین افراد آن‌هایی بودند که یک بیماری زمینه و بیماری قلبی عروقی داشتند. ۸۳ درصد مرگ‌های کرونایی در بیماران زمینه‌ای رخ داد و این تلنگری به روح و ذهن و رفتار اجتماعی ما می‌زند که به بیماری‌های غیر واگیر به ویژه بیماری‌های قلبی توجه کنیم.


بیشتر بخوانید

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته


وزیر بهداشت بیان کرد: اعلام آمادگی می‌کنم که مدیریت ملی پروژه‌های سکته قلبی را در دست بگیریم و این را در قالب پروژه ملی دنبال کنیم و داروی ضد لختگی خون هم تامین شود.

نمکی بیان کرد: ما شرایط اقتصادی بسیار سختی داریم و اگر رنجی که در این ایام در کنار مدیریت کووید با مضایق مالی و ارزی می‌کشیم تعریف کنم ممکن است بسیاری از شما‌ها به حالمان گریه کنید. برای ریال ریال هزینه کردن دقت می‌کنیم البته خیلی جا‌ها درست هزینه نمی‌کنیم.

وزیر بهداشت گفت: اگر ورزش همگانی، تغذیه و استرس را نتوانیم برطرف کنیم هر روز باید ته رودخانه جنازه پیدا کنیم. باید این مرکز متولی آموزش همگانی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی شود و آموزش‌ها را متناسب با فهم مردم تدوین کنند و ما هم حمایت خواهیم کرد. این مرکز به عنوان مرکزی مرجع در منطقه است و در خیلی از نقاط دنیا نمونه ندارد. تقاضا داریم این مرکز نقش رهبری را در حوزه قلب و عروق گسترده‌تر از قبل دنبال کند و آموزش ها از راه دور در اختیار سایر متخصصان در سایر نقاط کشور قرار گیرد.

بسیاری از کادر درمان وقتی واکسن آمد گفتند ما خجالت می‌کشیم واکسن بزنیم، اما من احساس یخ فروش شعر سنایی را درک می‌کنم که در تابستان نیشابور یخ فروشی می‌کرد و این یخ‌ها به سرعت درحال آب شدن بود و می‌نالید و کسی یخ او را نمی‌خرید؛ این گریه و رنج یخ فروش را من درک می‌کنم کادر بهداشت و درمان هر روز مثل یخ نحیف‌تر می‌شوند و عزیزی می‌گفت نگرانم اگر سیل بیماری ما را در خوزستان گرفتار کند چه کنم و هر روز می‌بینم پرسنل ما خسته‌تر و پیرتر و گرفتارتر می‌شوند، زیرا عده‌ای اندک به مصالح ملی بی توجهی می‌کنند.

نمکی اظهار کرد: امسال علی رغم گرفتاری در کووید نه تنها در این باتلاق نماندیم و توانستیم به عنوان درخشان ترین سال‌های قبل و بعد از انقلاب در توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی عمل کنیم.

وزیر بهداشت گفت: امسال ۱۱ هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌کنیم. گاهی بی سر و صدا و گاهی با سر و صدا ماهی یک هزار تخت به تخت‌های کشور اضافه می‌شود و این در دوران قبل و بعد از انقلاب بی نظیر است.

او ادامه داد: در خوزستان در حال ایجاد ۷۰ تخت طی یک هفته هستیم و دستگاه‌های اکسیژن ساز را تامین کردیم. پریشب تا ۴ صبح بیدار بودیم تا اکسیژن ساز اهواز برسد و‌ یک هزار پروژه بهداشتی قرار است در این استان به بهره برداری برسد و برخی به بهره برداری رسیده است.

نمکی با بیان اینکه همکارانم من در دوران کرونا سخت کوشی کردند و بسیاری گرفتار شدند، گفت: در دوران کرونا مردم در خانه ماندند که بسیار خوب بود. مدیریت کردن کودکان در آپارتمان تنگ کار ساده‌ای نیست و اقتصاد سخت و گرانی همه از مشکلات دوران کرونا بود. 

وزیر بهداشت گفت: ما عید نوروز را در پیش داریم و نگران هستیم. به عنوان وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی در نوروز نیستیم و باید مثل پارسال از رفت و آمد‌ها جلوگیری کنیم، این در حالی است که سال گذشته ویروس ووهان را داشتیم که قدرت سرایت و کشندگی کمتری داشت.

نمکی بیان کرد: با چنین ویروس سهمگینی می‌خواهیم اجازه مسافرت بدهیم، ناچار هستیم روی بعضی از دستورالعمل‌ها بایستیم. دغدغه ما و همکاران تعطیلی نوروزی است و نباید تردد و مسافرت باشد. در حال حاضر اضطراب جاده‌های پر ازدحام و انتقال ویروس جهش یافته را داریم، اما به ما می‌گویند دستورالعمل سفر را بنویسید. مثل این است که ما می‌گوییم نباید آب آلوده را بخورید، اما اگر می‌خواهید بخورید حداقل آن را بجوشانید.

نمکی گفت: ما به نوروز و روز‌های آینده خوش بین نیستیم و افق تاریکی می‌بینیم. خواهش من این است که به مجموعه بهداشت و درمان کشور بیشتر توجه کنید، زیرا این‌ها سرمایه کشور هستند و سروقامتانی را از دست دادیم که به هیچ وجه فقدان آن‌ها را نمی‌توانیم جبران کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: ما در برخورد با پروتکل شکنی اعتراض داریم، دیگر خبری از برخورد با تردد بعد از ساعت ۲۱ نیست و شاید تنها چند دوربین افراد را جریمه کند. وقتی خبرنگار صدا و سیما به فردی در بازار می‌گوید چرا ماسک نزدی؟ می‌گوید اعتقاد ندارم و گویی به انجیل و تورات اعتقاد ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
جناب وزیر بهداشت اصلا بگو مردم محترم همگی برین مسافرت دیگه خسته شدم از بس هشدار دادم که کرونا خیلی خطر ناک این مردم با خودشون گرفتا بشن مثل کادر درمان یا خدای نکرده مثل پرستار شهید یا همه اونهای که قربانی دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
یک بام و دو هوای شما خیلی جالب است بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۰۸:۳۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام...مجله شما از قبل هم ایراداتی داشت ذکر میکنم و لطفا پیگیری کنید...
1- اینکه برای جواب پاسخها موافق+ و مخالف - نگذاشتین یک مقدار از سایت خبرگزرای فارس نگاه کنید و اشکالات رو برطرف کنید
2 - جاهایی به ضررتون هست منفی رو زیاد میکنید بعد برش میدارین که آمار غلط در بیاد
3 - بارها چک کردم مثلا 5 نفر مثبت بودن روز بعد اومدم دیدم 4 نفر هستن یا کمتر
اگر دنبال انتقاد کردن نیستین لطفا جمعش کنید
مخالفتهای ایران خودرو رو که اصلا ثبت نمی کنید و بقیه
ممنون میشم پیگیری کنید ...من بازاریم قابل توجه بقیه نه کارمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
این بنده خدا هم عجب موقعی وزیر بهداشت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
شک نکنید همه شما که مخالف مسافرتین بازاری نیستین هر ماه پولی میاد به جیبتون والسلام........نیستی کرایه مغازه داشته باشین....نیستی کرایه خونه و شرمندگی بچت را داشته باشی ....بایدم مخالف باشین..........باز باشه ولی بهداشت رو کاملا رعایت کنید .....تا حالا از خودتون سوال کردین چرا طولش میدن آمپول نمیزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
چرا فقط نوبت به نوروز میرسه فقط کرونا یادتون میاد؟تو هیچ مراسمات مذهبی وغیر مذهبی دیگه انقدر رعایت نمیکنید؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
برادر نمکی پس این سازمان گردش گری رو مخ.ای چیکار بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
مردم نباید حرف دولت و دولتمردان را گوش کنند چون آنها هیچ وقت به داد مردم نرسیده اند فقط شعار
Luxembourg
فرشاد
۰۵:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
جناب اقای دکتر نمکی
با سلام و احترام
در مورد تردد ساعت ۲۱به بعد اتفاقأ بایستی خدمتتون عرض کنم که بیشتر نسبت به قبل این طرح دور همی های خونوادگی و دوستانه سرسام اور زیاد شده که این خود یکی از دلایل خطرناک واگیری میباشد .
تو‌کشورهای اروپایی اگه دور همی در منزلی برگزار بشه حتی خانواده درجه یک همسایه ها ب پلیس اطلاع میدند و مالک خانه جریمه سنگین میشه
اینجا فقط اکتفا کردید به جرایم تردد شبانه که راحت ترین مسیر میباشد و قابل دسترس تر که عده ای با مخدوش کردن پلاک و غیره راست راست تردد میکنند و این عمل رو افتخار برا خود ثبت میکنند که پلاکم جریمه نشد.
در پایان برای کادر دلسوز فداکار جان برکف درمان ارزوی سعادت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
میخان ک با قطاروهواپیما واتوبوس برن جمعیت زیاد آدم بیشتر مبتلا شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
والت ما هر سه چهار سال یه بار میریم مسافرت اونم اگه بشه, والا هیچیمونم نیست. ملت بهشون میگن یه سال نرید انگار میخوان جونشونو بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
موافق هیچ تعطیلی تو خوزستانم نیستی چرا دولت داره با جون مردم بازی میکنه امروز رییس یکی از بانکا فوت شد آقا دارین چیکار میکنین جلو عیده بانکا شلوغن خیابونا بازار یکاری بکنید بخصوص خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
بلیط هواپیما وقطار اتوبوسم نباید فروخته شه یلکه فقط کارگری ک بخاد از سرکار برگرده اونم ک ازش تست میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
من ساکن یکی از شهرای خوزستانم الان گفتن ک ی بچه دیگه زیر یسال ب کرونا مبتلا شده آقا یکاری بکنید اینا دیک کودک وجوون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
چن هفته س خوزستان اوضاعش اسفبار چرا مث قبل مغازها تعطیل نکردین عبور ومرور ۶ ب بعد ممنوع نیس??? واقعا ایی حق مردم خوزستان نیس وقتی تو کل کشور فقط ایی استان قرمزه وکرونای انگلیسی بیشترین ارقام داره بیشترین فوتی رو داره جوونا وکودکان دارن از بین میرن منتظر چی هس ایی دولت فردا هم موقع انتخابات هی بگید خواهشا بخاطر ظاهر سازی بیاین رای بدین رو دشمنا کم کنید با چ دلخوشی آقا قرنطینه کنید اوضاع میبینید اگ ی استان دیگه بود حالا وزیر ومعاون وفلان بهمان اومده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
دوست عزیز وقتی مردم خوزستان خودشون به فکر نیستن از دست دیگران چه کاری ساخته است؟ عروسی و عزاداری و گردش و چرخش توی خیابان و بازار رو تعطیل کنید اوضاع روبراه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای نمکی لطفا پیگیر شید اوضاع خوزستان وخیمه بازم کرودکان بیگناه دارن مبتلا ب کرونا میشن واقعا عجیبه با ایی وضع اسفناک چرا تو خوزستان هیجا تعطیل نیس?? ما ک میدونیم دلیل مخالفت دولت چیه هیچ معیشتی از دولت نخاستیم لطفا رسیدگی کنید جوونو دارن از بین میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
جاده ها ببندین مث پارسال پرواز هواپیما وقطارم لغو کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
امریکا انگلیس برزیل رو نمیبینید روزی چند هزار نفر میمیرند خجالت بکشید تو خونتون نشستید وبا بی فکری نظر میدید اتفاقا خیلی خوب بیماری رو کنترل میکنند وواکسن درست کردن بیادبی وحرف مفت زدن هم حدی داره چقدر بیمعرفتید قدر زحمات رو نمیدونید نمک نشناسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
اونا جمعیتشون ۳ برابر ماس انگلیسی ک جمعیت داره ک اونم با ویروس جدیدش کمتر فوتی داده تا ایران
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
اقا یا خانمی که غیر موئدبانه از زحمات جناب وزیر وهمکارانشون تشکر نکردید دیگه چیکار کنند مثل یک رزمنده دارن از جون مردم محا فظت میکنند کسی که بزا شما معرفت خرج میکنه تشکر کنید بی احترامی نکنید این طرز نظر دادن در اصل به شخصیت خودتون تو هین کردید وبه شخصیت ادمهای زحمتکش احترام بزارید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
راست میکه تو این اوضاع بد همه تو شهرهای خودشون بع هیچ وجه نباید مسافرت برن این همه ویروس جولان میده چه عیدی الان تو خانواده ما زن داداشم تو بقیه الله بستریه وهمه خانه ها یکی کرونایی دارند هرکه تو شهر خودش مگر کسانی که تعطیل میشن برن تو زادگاهشون خونه دارن تو خونه های خودشون این چند روز رو بگذرونند بقیه که خونه ندارن مسافرت وتغریح کجا داریم در خودمون وبچه هامون تا الان بوده وهست عادت کردیم به این زندگی با رعایت تمام پروتکل بهداشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
هر کی ماسک نمیزنه باید اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
درود بروزیربهداشت تنها وزیر خوب،،،ورودی خروجی تمام شهرها بسته شود بخوصوس تهران وقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
جاده را که عملا نبستید، ظرفیت قطارها و ... که تکمیل اند، الان فازتون چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
H
۲۱:۱۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
جاده ها را ببندید ، ممنوعیت ها هم اعمال کنید .
ولی در کنارش در تهیه و توزیع واکسن سرعت بیشتری داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
جناب وزیر من خیلی به رفتار شما دقت کردم من تمامی حرفهای شما را از رسانه های شنیدم مطالعه کردم اگه بخوام یه جمله در مورد شخصیت شما بگم اینه که شما به شدت اهل نمایش و شوآف هستید ببخشید ناراحت نشید ولی به نظر شما نماینده خوب ولایقی برای کادر درمانی زحمتکش نیستید به نظرم اگر کس دیگری جای شما بود تا الان کرونا مهار شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
شما نظر ندید سنگین ترید.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۰۷:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
به احتمال زیاد حالتان خوب نیست حتما به پزشک و حتی روانپزشک مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
فروشگاه های زنجیره ای بزرگ خیلی شلوغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
شش غروب به بعد رو همه جا رو تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
اگه راست میگین جلو تورهای مسافرتی رو بگیرین
Germany
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
باید خیابون ها شش به بعد ممنوع ورود بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
مگه از جریمه ها درصد میگیری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ک
۲۰:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
علیرغم تاکید بر محدودیت ها و رعایت به جهت وضعیت بیماری حاکم ا هم از شرایط خاص و معمولی جاده ها از ترافیک و خودرو خالی نیست و هیچ تاثیری نداشته و ندارد هیچ کسی در سراسر کشور احساس محدودیت در رفت و آمد نمی کند در شهر هم شرایط کاملا عادی می باشد برنامه کاری پلیس محترم هم تغییر نکرده و حضور دارند مصرف سوخت و شلوغی جاده ها همه گواه بر این واقعیت است این شرایط را چگونه می توان محدودیت و رعایت پروتکل نامید ؟ هرچند محدودیت های عوامل انسانی را در ادارات و مدارس و رستورانها و مراکز آموزشی و فرهنگی را نمی توان انکار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
فقط موافق مسافرت نیستید بقیه موارد مشکلی ندارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
هوای تهران وکلانشهرهاهمه آلوده هست همه بایدماسک بزنن ریه خراب نشه24ساعته هم مسافرت نروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
دوست داریم میریم ما رو از این چیزها نترسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
منم دوست دارم تورو بکشم ! مشکلی نداره که؟!
اگر فقط خودت مریض میشدی ایرادی نداشت اما متاسفانه امثال تو ، با بی مسئولیتیتون بقیه رو به کشتن میدید!
Iran (Islamic Republic of)
H
۲۱:۱۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
اینی که بخوای بری سفر به خاطر دوست داشتن نیست .
به خاطر اینه که عقل نداری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
شما همینهایی بودین گفتین برجام عالیه حالا بخورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای منم دوست دارم بکشمتون.... تو جزو همینها نبودی گفتی برجام خوبه حالا چرا جوابشو نمیدین.. چند دفعه رهبر گفت نرید دنبال این حرام لقمه ها هان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ای جان چ خوب جوتبشو دادی هرکی دلش میخاد بمیره خودشو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خدا عقلتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
فقط مسافرت مشکل شده بیا ببین تو ادارات دولتی مخصوصا بانک‌های دولتی چه خبره مردن خسته شدن از این همه بی تدبیری
Iran (Islamic Republic of)
منم
۱۸:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ولی موافق کنکور بودین تو این هوای سرد.
که سرما خوردیمو بدنمون ضعیفه و کرونا انگلیسی هم هست.
امسال هم کنکور شرکت نکردم.
واقعا که! خوب عقب می افتاد به بهار چی میشد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
همه جا باز و مجوز فعالیت دارند نوبت به مسافرت میشه دیگه کرونا خطرناک میشه !
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ميشه تعطيلات نوروز را امسال دو روز كنند مرخصى هم ندهند اخر سال ، ودر زمانى كه واكسن زده شد حداقل به نيمى از جمعيت ان وقت تعيطلات يك هفته اى اعلام كنند
وقتى همه در گيرند سفر وديد وبازديد اصلا خوش نمى گذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ولی تجمع در ادارات خوبه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
معلومه بیکاری و مسافرت ها تو رفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
بعد تو مراسمات دیگه حتما اشکال نداره همه جا باز باشه که البته دیدیم که بود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ملت هم از بی کفایتی و حرافی مسئولان در تامین واکسن و انجام واکسیناسیون اعتراض دارند تا چند نفر دیگر باید زندگی خود را از دست بدهند؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
برای مردم کشورم متاسفم.فقط به فکر تفریحشون هستن.اصلا دلشون برای دیگران نمیسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
برای دولت متاسف نیستی که کارمندان را مجبور می کند با تمام ظرفیت در محل کارشان حاضر شوند خیلی هاشون مجبور هستند با اتوبوس و مترو به محل کارشون بروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
همه جا بازگشایی شد کجا بودی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
تو از اونایی هستی که فقط به ملت که از معیشت و اوضاع اقتصادی خفه شدن گیر میدی حالا همه چی سر جاش بود فقط عید نباید باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
نمکی واقعا با نمکی
چرا واکسن رو قطره چکانی و ذره ذره وارد می کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
در شهر های نظیر تهران محدودیتی وجود ندارد و مجوز بازگشایی های داده شد حالا سفر چه ایرادی دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
منفی ها فازشون ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
فازشون اینه سفر بی سفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
تناقض در محدودیت ها موجب سردرگمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
با پروتکل های برگزاری آزمون ها و مدارس امکان سفر رفتن را مهیا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
چرا فقط در مورد مسافرت ها حساس هستید اما نسبت به شلوغی بازارها ، پاساژها ، اتوبوس و مترو ، ازدحام در ادارات و بازگشایی مدارس و آزمون ها مشکلی وجود نداشت ،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
صد بار گفتن بشینین توی خونه و بیرون نرین.منظورشون همینه که بازار نرو پاساژ نرو...یکم تفکر لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
بشین خونه یعنی سر کار هم نباید رفت ، مدرسه نباید باز بشه اما ابتدایی و هنرستان ها باز شد ، آزمون برگزار نشه فقط خودت را نبین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ولی موافق آزمونا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
واقعا چرا میخوان اجازه مسافرت بدن؟ درسته ماهم درک میکنیم که مردم به روحیه و دید و بازدید از عزیزان خود دارند ولی وضعیت بیماری شوخی بردار نیست و الان ما باید بین روحیه و سلامتی، سلامتی رو در ارجعیت قرار داده و کلیه سفر های عید رو ممنوع کنیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای دکتر به حضرت آقا بگید وارد شود تو رو خدا یه کاری کن وضعیت از این بد تر نشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
پوسیدیم تو خونه .چیکارکنیم ؟یک ساله یک سره تو خونه ایم خسته شدیم دیگه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
مطمئن باش یکسره خونه نبودی
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
عزيز كه يك ساله تو خونه اى وخودت وعزيزانت را از بيمارى حفظ كردى اين عيد را هم بى خيال شو تا بازهم سلامت باشيد
Iran (Islamic Republic of)
یس
۱۴:۵۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
ای بابا خوب امسالم نرین مسافرت چی میشه مگه.......کادر درمان دریابیدتاویروس ریشه کن بشه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
خسته شدیم جناب وزیر...تو این سال ک داره تموم میشه چرا سخت نگرفتید ب سفرها،چ تفریحی یا کاری یا چ میدونم،حالا ک دم عید شده میخوایم هوایی عوض کنیم نمیزارید یکساله داره تمام تلاشمون رو میکنیم کمراعات کنیم،ولی چ فایده تو اینسال دیگران همه جا رفتن،ب بهونه کار بازیگرا واس خودشون ازین شر ب اون شهر و کشور،و همینطور بقیه شغل ها.....ما واقعا خسته شدیم،اگ واکسن درست شده یا وارد کردین خوب تو ر۲۴ساعت واست میلیونی آدم بزنید،نه ۲هزارتا ۲هزارتا،اینجوری باید تا سال1404تو خونه با ماسک بشینیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
بنده خدا تنهاست
اجرش باحضرت زهرا سلام الله‌علیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
شما زودتر باید اعترآص میکردید نه اینکه چند وقت مومده به عید اعتراض تونو شدید کنید ایام مخرم و صفر ایام فاطمیه ۲۲ بهمن و در اینده انتخابات پیشرو اینها رو کلا ندیده گرفتید حالا یادتون افتاده عید نوروز مردم نرن سفر موافق سر نوروزی نیستم ولی مخالف زوم کردن فقط روی مسافرت های نوروزی هستم چرا نباید بتونید جلوی یه عده ی خاص بایستید و اونوقت خیلی راحت زورتون به مردم عادی میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
گیر دادین ب محرم و صفر؟؟؟کجا ندید گرفتن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
جناب حرف نزن عمل کن،دستور بده ب این افرادی ک ب سلامتی مردم اعتنایی ندارند و هرجا دوست دارن سفر میکنند و حالا از همه مهمتر گرفتن مراسم عروسی برگزار میکنند..برخورد شود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
جناب دکتر نمکی
باید تمام مسافرت رفتن ها مخصوصا تورهای مسافرتی لغو شوند وگرنه خود بنده وقتی ببینم مسافرت تعطیلات عید در قالب تورهای گردشگری برای قشر پولدار جامعه آزاد هست، صددرصد با ماشین خودم راه میوفتم توی شهرهای مختلف چادر میزنم !
جلوگیری کنید از کلیه مسافرت ها، تا به امید خدا زنجیره انتقال بریده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
آقای دکتر نمکی شما مختلف بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن بودید اما مدارس ابتدایی و هنرستان ها باز شدن حتی اکثر هنرستان ها حضور دانش آموزان را اجباری و امتحانات حضوری برگزار کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر نمکی. به شما و کلیه همکارانتون که دلسوزانه مشغول کمک رسانی به مردم هستند، خسته نباشید می گویم و امیدوارم اجر کارهایتان را ببینید. امیدوارم و دعا می کنم دولت محترم هم نگرانی های شما را درک کند و راه ها و جاده ها را ببندد تا آن عده کمی که به فکر هیچ کس ، جز خودشان نیستند، مجبور باشند در منزل بمانند و بار دیگری روی دوشهای شما نگذارند. من و خانواده ام ساکن یکی از شهرهای نزدیک مشهد هستیم و صادقانه بگویم قبل از همه گیری کرونا حداقل 4 بار در سال به مشهد سفر می کردیم اما بعد از همه گیری حتی منزل اقوام هم نمی رویم سفر هم نرفته و به عنوان یک عضو کوچک از سرزمینم به خواست شما و همکارانتان احترام گذاشته و بازهم در منزل و شهر خود خواهیم ماند و امید وارم هموطنان عزیز و فهیم نیز به خواست شما احترام گذاشته و سفر نروند. انشاءالله هرچه زودتر کرونا از سرزمین عزیزمان دور و ریشه کن شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
چرا دولت به حرف این بنده خدا گوش نمیده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
زمانیکه ایشان گفتند مخالف بازگشایی مدارس هستند وزیر آموزش و پروش با بی توجهی لبتدایی ها و هنرستان ها را حضوری اعلام کرد