رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

وزش باد تا روز دوشنبه در استان اصفهان ادامه دارد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید تا روز دوشنبه در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواسط امروز در برخی مناطق واز فردا پایداری نسبی تا روز دوشنبه در سطح استان است.

او افزود: بر این اساس تا اواسط امروز در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران و به تدریج کاهش ابر و وزش باد شدید خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در برخی مناطق به ویژه مناطق شرقی وزش باد شدید گاهی به صورت طوفان لحظه‌ای خواهد بود، اضافه کرد: فردا و پس فردا در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه کمینه دمای هوا در اکثر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت، ابراز داشت: دمای هوای اصفهان در این بازه زمانی بین ۱۹ و یک درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

سیدان تصریح کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت و فریدونشهر با دمای منفی ۶ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.