مصطفوی: فردا سخت‌ترین بازی لیگ برای استقلال است/ تیم را به جایگاه واقعی می‌رسانیم

مربی تیم فوتبال استقلال درباره مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیش از صحبت درباره فولاد از طرف خودم و فرهاد مجیدی از زحمات کادر قبلی تشکر می‌کنم و امیدوارم هر جا هستند، موفق باشند. مجیدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد پاسخگوی سوالات خواهد بود. 

او ادامه داد: فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ است. فولاد تیم با ساختار و خوبی است. این تیم در نیم فصل اول کمترین موقعیت‌های گلزنی را به حریفان خود داده است. فولاد تیمی است که بسیار خوب پرس می‌کند و امیدوارم یک بازی خوب و در شان باشگاه استقلال را انجام دهیم و با ۳ امتیاز زمین را ترک کنیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون ۶ امتیاز برای رسیدن به صدر جدول کم داریم، اما تمام تلاشمان این است استقلال را از هر لحاظ به جایگاه اصلی برسانیم. 

مصطفوی درباره این که امکان دارد استقلال آخر فصل قهرمان نشود و کادر فعلی اعلام کند که تیم را نبسته است، گفت: ما در این شرایط قبول کردیم که مسئولیت استقلال را عهده دار شویم و دنبال بهانه نیستیم. همه تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و امتیازات لازم را کسب کنیم. مجیدی و کادر فعلی دنبال بهانه جویی نیستند. 

او درباره وضعیت پیروز قربانی گفت: قربانی با مجیدی جلسه برگزار کرده و مربی با دانشی است. خیلی خوشحال می‌شدم قربانی در کادر باشد. در جمع بندی نهایی قرار شد او در سایپا ادامه دهد. 

مصطفوی درباره جذب امین قاسمی نژاد ادامه داد: من در جریان نیستم. 

مصطفوی گفت: باشگاه به این نتیجه رسیده بود که با کادر قبلی قطع همکاری و با توجه به عملکرد خوب مجیدی، باشگاه تصمیم گرفت با مجیدی همکاری کند. 

مربی استقلال گفت: صلاح مملکت خویش را خسروان دانند. هر فردی یک سبک مربیگری دارد و هر فردی خودش تصمیم می‌گیرد چه مدل کار ‌کند. ما برابر تیم خود مسئولیت داریم. 

او درباره این که استقلال با ۳ مدافع بازی می‌کند گفت: ممکن است این اتفاق رخ دهد. 

او افزود: مجیدی قول داد بعد از بازی فولاد به کنفرانس خبری بیاید. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار