شهردار مشهد:

جای نگرانی بابت حمایت ها وجود ندارد/در کنار تیم فوتبال شهرخودرو هستیم

تمرین امروز نماینده خراسان در لیگ برتر فوتبال، با حضور شهردار مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودروی خراسان، تمرین امروز شاگردان سید مهدی رحمتی در حالی در زمین شماره ۲ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد که محمدرضا کلائی، شهردار مشهد مهمان ویژه آن بود.

کلائی که به همراه احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان و جواد وطنخواه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه به تمرین شهرخودرویی‌ها آمده بودند، ضمن دیدار با سید مهدی رحمتی سرمربی تیم با دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز به گفت‌وگو پرداختند.

شهردار مشهد در جمع اعضای تیم شهرخودرو اظهار کرد: همه مدیران استانی حمایت خود را از این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌دهند. طی چند روز گذشته نیز بار‌ها  معتمدیان، استاندار خراسان رضوی درباره حمایت از این تیم صحبت و خودش نیز در تمرین شما حضور پیدا کرده است.

او ادامه داد: هیئت فوتبال خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به شکل جدی موضوعات مربوط به انتقال باشگاه را پیگیر هستند و دیروز نیز با حضور این دوستان و نماینده دادستانی مشهد جلسه خوبی برای این موضوع برگزار شده است. ما نیز در کنار دادستانی، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان حضور خواهیم داشت و از این تیم حمایت می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.

کلائی افزود: تا این جای لیگ نیز تیم علی رغم این که به دلیل مشکلات پیش آمده تمرکز کافی را نداشته، اما نتایجش مورد قبول است و باید از زحمات شما بازیکنان و تلاش‌های کادر فنی و رحمتی تشکر کنم. خوشحال هستیم که فردی توانمند و مورد اعتماد یعنی وطنخواه نیز بالای سر تیم زحمت می‌کشد.

شهردار مشهد با اشاره به نگرانی‌های علاقه‌مندان به فوتبال در مشهد نیز گفت: اعتقاد همه ما این است که تیم متعلق به مردم است و ما نیز با توجه به این دغدغه مندی مردم در کنارتان هستیم. ان شاءالله در بازی فردا مقابل پیکان نیز با تمام قدرت وارد زمین شوید تا با کسب نتیجه بتوانید دل هواداران و مردم را خوشحال کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار