نکونام: بازیکنان استقلال قابلیت فنی بالایی دارند/ با عقل و منطق در فولاد ماندم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل استقلال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از بازی این تیم مقابل استقلال تهران  عنوان کرد: فردا بازی سخت و سنگینی داریم و می دانیم که باید برای این بازی تلاش بسیاری کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان افزود: نکته‌ مهم داشتن تمرکز در این بازی است چرا که استقلال تیم خوب و پر مهره‌ای است. بازیکنان این تیم قابلیت فنی بالایی دارند و این را نباید فراموش کنیم که استقلال همیشه تیم بزرگ و مدعی قهرمانی در لیگ برتر بوده است. تیم ما نیز برای موفقیت در این بازی تنها باید با تمرکز بالا به میدان برود تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

نکونام درباره پیشنهاد باشگاه استقلال به او عنوان کرد: اول از همه از سعید آذری تشکر می‌کنم چرا که تلاش می‌کند و باعث دلگرمی مردم و طرفداران فولاد و من است. من با توجه به پیشنهادی که از باشگاه استقلال داشتم و به دلیل  شرایط خوبی که در تیم فولاد خوزستان دارم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم و کاری که با این تیم شروع کردم را خوب تمام کنم.

او ادامه داد: باشگاه استقلال و حتی تیم‌های دیگری نیز اول فصل به من پیشنهاد‌ دادند، اما من با قلب و منطق تصمیم گرفتم که در باشگاه فولاد خوزستان بمانم و برای این تیم و مردم خوزستان تلاش کنم. کار در فولاد باعث خوشحالی من و بازیکنان است.

نکونام درباره برنامه بازی‌های لیگ برتر گفت: با توجه به این موضوع که تیم فولاد تنها نماینده کشورمان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا است این که تیم ما بخواهد ۲۷ اسفند و بعد از آن ۱۲ فروردین بازی کند و بعد ۱۸ فروردین مقابل العین بازی کند کمی کار را برای ما سخت خواهد کرد.

او ادامه داد: از مسئولان سازمان لیگ درخواست می کنیم تا شرایط تیم ما را هم در نظر بگیرند تا بتوانیم حضور موفقی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

نکونام درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: سایر تیم‌ها به راحتی بازیکن جذب می‌کنند و در نقل و انتقالات حضور فعالی دارند. همچنان پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته است و نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم. اما امیدواریم در این جنگ نابرابر مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم سربلند باشیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.

نکونام افزود: تیم العین به دنبال جذب بازیکن خارجی است که این مسئله کار را برای ما سخت خواهد کرد.

او ادامه داد: در لیگ ایران نیز تیم ما تا پایان فصل بازیکنی جذب نخواهد کرد. با کمبود بازیکن مواجه خواهیم شد و مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی کار بسیار دشواری خواهیم داشت. تمام این مسائل شرایط ما را سخت می‌کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار