کشف وحشتناک یک زن در پشت آینه خانه جدیدش!

زنی که به فضای پشت آینه خانه جدیدش مشکوک شده بود با بازکردن آینه با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که خانه‌ای جدید خریداری می‌کنید و به آن نقل مکان می‌کنید مطمئنا با دیدن چیز‌هایی که اصلا انتظار دیدن آن را نداشتید شوکه خواهید شد، مانند یک زن جوان اهل نیویورک که با صحنه‌ای عجیب در خانه‌ای که تازه خریداری کرده بود مواجه شد.

بنا به گزارش CNN «سامانتا هارتسو» که در یک سازمان غیرانتفاعی در نیویورک کار می‌کند تصمیم گرفت منشاء نسیم خنک عجیب را در خانه‌اش پیدا کند. در یکی از ویدئو‌هایی که او در تیک تاک منتشر کرده بود شدت وزش نسیم را نشان می‌داد که موجب حرکت موی سر او می‌شد. خانم هارتسو پس از مشکوک شدن به آینه نصب شده در خانه‌اش و جابجا کردن آن با سوراخ بزرگی مواجه شد که به یک اتاق تاریک راه داشت.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که این زن در تیک تاک منتشر کرده است لحظه‌ای را که او موفق به پیداکردن این دریچه بزرگ می‌شود، نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که مشغول توضیح در مورد این گودال و اینکه به آپارتمان دیگری راه دارد دیده می‌شود.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۷ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو پس از انتشار در توئیتر توجه بیش از ۴ میلیون بیننده را به خود جلب کرد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بهتر از بهترین فیلم‌های جنایی واقعی که تاکنون پخش شده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
خیلی باحاله تا حالا تو عمرم ندیده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
بنده هم با وجود مدرک ارشد و داشتن یک کار دولتی در اوقات فراغت در یک موسس حمل و نقل شهری کار میکنم و همیشه هم سعی در ارائه بهترین سذویس ممکن به مسافران دارم.ولی متاسفانه تعدادی از مسافران مخصوصا خانمها با این فکر که راننده یک ادم بیسواد و از همه جا رانده و اصطلاحا دارای پایگاه اجتماعی پایین هست رفتار نامناسبی را دارند.
آخرین اخبار