مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام :

خط خدماتی ۱۵۹۴ در شرکت گاز استان ایلام راه اندازی شد

شمس الهی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در حوزه مشتریان در سطح استان کد خدماتی به شماره ۱۵۹۴ راه اندازی شده است

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛از راه اندازی خط خدماتی شماره ۱۵۹۴ در این شرکت خبر داد و گفت: با راه اندازی خط مذکور، ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایات، دریافت آخرین قبض، ثبت رقم کنتور، پرداخت تلفنی قبض و ... از طریق این خط امکان پذیر خواهد بود.

 شمس اللهی با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات مطلوبتر در حوزه مشتریان و پاسخگویی یکپارچه در بخش‌های مشترکین و متقاضیان گاز در سطح استان کد خدماتی به شماره ۱۵۹۴ راه اندازی شده است، افزود:مشترکین می‌توانند با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۹۴ از طریق تلفن‌های ثابت یا همراه البته بدون گرفتن کد استان با شرکت گاز استان ایلام ارتباط برقرار کنند.

او ادامه داد : مشترکین می‌توانند با داشتن شماره اشتراک خود از خدمات الکترونیکی این سامانه از جمله، آخرین وضعیت قبوض صادره و پرداخت شده، اعلام کارکرد و ... استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد: راه اندازی نمودن خط خدماتی ۱۵۹۴ در کنار شماره ۴ رقمی قبلی شرکت به شماره ۳۸۸۸ و اتصال آن به سامانه تلفن گویای شرکت برای تسریع در پاسخگویی و یکپارچه سازی خدمات در حوزه مشترکین و متقاضیان گاز در استان انجام شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.