یزدی: می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم/ نشان دادیم می‌توانیم در خط دفاع و حمله قدرتمند باشیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با سایپا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر سایپا که با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید اظهار داشت:  به تیم خودم تبریک می‌گویم که توانست برنامه‌های مورد نیاز را در بازی امروز پیاده کند. به تیم سایپا هم خدا قوت می‌گویم و فکر می‌کنم جایگاه این تیم در جدول واقعی نیست و می‌تواند بهتر از این‌ها باشد.  

یزدی ادامه داد: زمان کمی برای تمرین و آماده‌سازی پیش از بازی با سایپا داشتیم، اما تلاش کردیم همان روندی را که در نیم فصل اول انجام شده بود، ادامه دهیم. با کمی تقویت تیم توانستیم ثابت کنیم که می‌توانیم هم در خط دفاع و هم در خط حمله خوب کار کنیم و در هر بازی چندین موقعیت روی دروازه ایجاد کنیم. اگر مهاجمان ما هوشیارتر بودند، امروز می‌توانستیم چند گل به سایپا بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره ممانعت مسئولان ورزشگاه از مصاحبه بازیکنان و کادرفنی در میکسدزون اظهار داشت: دوست نداشتم درباره شرایطی که ایجاد شد صحبت کنم. ما به میکسدزون ورزشگاه رفتیم، اما متاسفانه اجازه ندادند در جایی که مخصوص مصاحبه است، این کار را انجام دهیم. به هر حال آن‌هایی که مسئول برگزاری مسابقات هستند از بالا دستی‌های خود دستور می‌گیرند و به نظرم جا دارد که این قانون اصلاح شود، زیرا چنین وضعیتی زیبنده رسانه‌ها و کادرفنی و بازیکنان تیم‌ها نیست که در بیرون از ورزشگاه مصاحبه کنند.

او با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه عنوان کرد: امیدواریم مجموعه مدیریتی باشگاه، به سرعت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را باز کنند تا بازیکنانی جذب کنیم که با کمک آن‌ها بتوانیم انتظارات از نفت مسجد سلیمان را برآورده کنیم. لیست اولیه خودم را به باشگاه ارائه دادم و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا با بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنند. قطعا نفت مسجد سلیمان در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

یزدی در پایان گفت: چرخه معیوبی در فوتبال ایران ایجاد شده و شکی در این موضوع نیست. کسانی که برای تیم‌ها تعیین تکلیف می‌کنند، خارج از محدوده فوتبال قرار دارند. اگر مسئولان جدید فدراسیون فوتبال که در صحبت هایشان به فوتبال پاک و زیبا اشاره می‌کنند به حرف هایشان عمل کنند، قطعا فوتبال ما شکوفا خواهد شد. در ۱۶ سال گذشته شاهد اتفاقات نه چندانی خوبی برای فوتبال ایران بودیم. به مجموعه مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانند بستر بهتری برای تمام ارکان فوتبال ایران فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار