رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت : از محل اعتبارات سال ۹۹، تا کنون ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدیی پرداخت شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در چهارصد و هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۴۷۴ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای دریافت بیش از ۳۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

او گفت: از کل واحد‌های معرفی شده به بانک‌ها تعداد ۱۷۴ واحد تولیدی استان ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه ششم کشور قرار دارد.

او گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز از ۹۹ درخواست مصوب شده ، برای دریافت ۷۲۱ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه پانزدهم کشور قرار گرفته است.

او گفت: از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۹۵۹ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و برای پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده است.

طلوعیان گفت:از این تعداد ۵۳ واحد ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند و گلستان در این بخش نیز پس از استان‌های هرمزگان و البرز، در رتبه سوم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.